کد خبر 633215
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۷

قرارداد نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی که به موجب آن واشنگتن سلاح هایی به ارزش ۳۸ میلیارد دلار در اختیار این رژیم قرار می دهد در افزایش تنش، تروریسم، آشوب تاثیر گذار خواهد بود و منطقه را به سوی جنگ مصیبت باری پیش می برد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری تلویزیون سوریه، دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دادی را امضا کرده‌اند که به موجب آن آمریکا سلاح‌هایی به ارزش 38 میلیارد دلار در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد. این قرار داد از زمان برپایی رژیم صهیونیستی تاکنون یکی از بزرگترین قراردادها است.
 
این توافق نشان داد که دولت‌های آمریکا از برتری نظامی رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند. به خاطر کمک‌های دولت‌های آمریکا است که این رژیم  تروریسم را گسترش، حقوق مردم فلسطین را نادیده و به شهرک سازی، زورگویی و کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد.
 
حمایت نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی و قرار دادن مدرن ترین سلاح های در اختیار این رژیم با وجود اینکه نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در برابر همه تلاش‌های بین المللی برای احیای مذاکرات صلح با مردم فلسطین سنگ اندازی و مردم فلسطین را در نوار غزه محاصره کرد نشان می‌دهد که آمریکا رژیم صهیونیستی را تشویق می‌کند که سیاست خصمانه خود را ادامه دهد و هر گونه قوانین بین المللی را نادیده گیرد و در گسترش تروریسم در همه سطوح همکاری کند. هدف دولت آمریکا آن است که لابی صهیونیسم را در آمریکا راضی نگه دارد تا از این راهبرد به هدف‌های انتخاباتی خود دست یابد هر چند که این مساله به ضرر امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه و مردم آن باشد.
 
سیاست رژیم صهیونیستی بر کشتار، ویرانی، شهرک سازی، فتنه گری، توسعه طلبی استوار است و این مساله بر هر کسی که جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در حمایت از گروه‌های تروریستی برای به خاک و خون کشیدن مردم سوریه رصد کرده باشد، پوشیده نیست. آمریکا و رژیم صهیونیستی با هماهنگی هم تلاش می‌کنند، منطقه را تجزیه کنند تا منافع واشنگتن و امنیت رژیم اشغالگر تامین شود.
 
قرارداد نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی که به موجب آن واشنگتن سلاح هایی را در اختیار این رژیم قرار می دهد در افزایش تنش، تروریسم، آشوب تاثیر گذار خواهد بود و منطقه را به سوی جنگ مصیبت باری پیش می‌برد. چنین مساله ای اقتضا می‌کند که جامعه بین المللی ضرورت آگاهی از خطرهای سیاست صهیونیستی آمریکایی برای امنیت و صلح جهانی درک کند و برای خنثی سازی این خطرها تلاش کند؛ زیرا این خطر می‌تواند منطقه و جهان را با آشوب روبرو سازد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس