کد خبر 633107
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در تصادفات جاده‌ای در یک ماه گذشته تعداد ۵۹۰ نفر از هموطنان‌مان فوت کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حمیدی، رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی حجم سفر‌های هموطنان افزایش یافته است.
 
وی ادامه: از ابتدای شهریور ماه تا کنون 590 نفر از هموطنان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تخلفات رانندگی جان خود را در جاده های کشور از دست دادند.
 
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: با توجه به هفته آخر تعطیلات تابستانی مأموران پلیس در سطح جاده‌ها حضور حداکثری داشته و در کنار مأموران عوامل امدادی نظیر اورژانس و هلال احمر نیز مشغول به خدمت رسانی به هموطنان هستند.
 
سرهنگ حمیدی از هموطنان خواست برای رسیدن به مقصد خود عجله نداشته باشند و توصیه‌های پلیس را برای حفظ جان خود و سایر هموطنان جدی گرفته و عمل کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس آذری ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    اگر داعشی ها و تروریست ها این تعداد هموطنمان را سر می بریدند و اعدام می کردند، جامعه و مسؤولین و مقامات چه عکس العملی نشان می دادند؟؟؟ ولی الان آقایون به راحتی این آمار را بیان می کنند بدون اینکه دغدغه جان هموطنان را داشته باشند!!! غیر استاندارد و غیر ایمن بودن جاده ها و خودروهای تولید داخل چند درصد عامل این کشتارها هستند؟ اگر خودروهای مستحکم و استاندارد داشته باشیم بر فرض خطای راننده اتومبیل، چقدر آمار تلفات جاده ای کاهش پیدا می کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس