کد خبر 632181
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

یک مقام مسئول با اشاره به مذاکرات جدید گازی ایران با شل انگلیس، اعلام کرد: توافق اولیه با شرکت گاز دولتی هلند برای همکاری در حوزه ایمنی صنعت گاز انجام شد.

به گزارش مشرق به نقل از شرکت گاز، محمدرضا یوسفی پور رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز در تشریح برنامه‌های جدید همکاری با شرکت‌های اروپایی در حوزه ایمنی صنعت گاز ایران، گفت: با توجه به اینکه صنعت پر ریسک گاز به عنوان مهم‌ترین محور توسعه کشور و با توجه به نوع و پهنه گسترده مسئولیت و ماهیت ذاتی فرآیندها همواره مستعد بروز حوادث و به تبع آن تحمیل هزینه‌های گزاف به مجموعه صنعت بوده، شرکت گاز طرح کاهش حوادث گازی را تعریف و اجرایی خواهد کرد.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز با تاکید بر استفاده از تجارب دیگر کشورهای پیشرفته در زمینه کاهش حوادث در صنعت گاز کشور، تصریح کرد: تاکنون با چندین شرکت اروپایی همچون ADDEP، Sofregas Sofren  از فرانسه، کی بی سی از انگلستان و ای بی اس از آلمان مذاکره شده است.

این مقام مسئول با اشاره به بازدید کارشناسان شرکت های فرانسوی، آلمانی و انگلیسی از تاسیسات صنعت گاز ایران، اظهار داشت: علاوه بر این مذاکراتی با شرکتگاز دولتی هلند « Gasunie»، شل انگلیس و شرکت چند ملیتی DNV انجام گرفته است.

یوسفی پور مذاکرات انجام گرفته با شرکت گاز دولتی هلند را جدی تر از سایر شرکت‌های اروپایی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به توافق‌های اولیه، با دریافت برنامه جامع، مذاکرات نهایی با شرکت هلندی انجام می‌گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    shell is equal to the hell shell =hell کمپانی شل هزینه به راه اندازی بسیاری از جنگ ها و انقلاب ها کودتا ها و تجزیه شدن کشور ها را در دنیا پرداخته و پس از ظهورش در خوزستان نا ارامی های خوزستان و بمب گذاری های اهواز شروع شد ! کی میخواهید درس بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس