کد خبر 631906
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

پیشکسوت استقلال گفت: مطمئن هستم با این بازی‌ها به لیگ برگردد اما مهم این است که مدیریت حمایت کامل را داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمود فکری در مورد دربی 83 گفت: اگرچه بازی بدون گل به پایان رسید اما کیفیت خوبی داشت و موقعیت‌های زیادی در روی هر 2 دروازه به وجود آمد که هر لحظه امکان به ثمر رسیدن گل وجود داشت. شاید اگر فورواردهای هر دو تیم کمی دقت می‌کردند و تمرکز بیشتری داشتند این بازی هم گل داشت. در کل بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی به وجود آمد که دو تیم نتوانستند از آنها استفاده کنند.

وی در مورد اینکه ستاره زمین کدام بازیکن بود،‌ گفت: فرشید اسماعیلی در استقلال خیلی خوب بود و در درگیری‌ها جنگنده ظاهر می‌شد و هر زمانی که صاحب توپ می‌شد خوب حرکت می‌کرد. البته در پرسپولیس دقت نکردم که چه بازیکنی ستاره تیمش بود.

فکری تصریح کرد: استقلال شاید فکر نمی‌کرد که پرسپولیس اینطور ظاهر شود چرا که این تیم بازی‌های سال قبل و حتی بازی‌های امسالش را هم ارائه نکرد. در واقع با این شرایط اگر استقلالی‌ها دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستند برنده بازی باشند.

پیشکسوت استقلال در مورد حمایت علی منصوریان از او در نشست خبری بعد از بازی گفت: به هر حال ما جوانی‌مان را در این تیم گذاشتیم و موی‌مان را در این تیم سفید کردیم. تا جایی که بتوانیم حمایت می‌کنیم و دوست داریم همیشه پرچم استقلال بالا باشد و در این راه هر کمکی از دست‌مان بربیاید، انجام می‌دهیم.

فکری افزود: به دنبال آن نیستیم که چون خودمان حضور نداریم تیم نتیجه نگیرد و یا برعکس. بلکه دوست داریم همیشه استقلال سربلند باشد و طرفدارانش خوشحال. چون هر چه داریم از این تیم است و تا جایی که نیاز باشد از تیم و مربی حمایت می‌کنیم.

وی گفت: شاید نیازی به تشکر در نشست خبری نبود اما ممنونم که منصوریان به یاد ما بود. در مجموع اینکه وظیفه ماست که به استقلال و هوادارانش کمک کنیم تا این تیم سر و شکل بهتری بگیرد و در آرامش بتواند خودش را پیدا کند. در نهایت امتیازات کاملی به دست بیاورد.

مربی سابق استقلال در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند با منصوریان به رقابت‌های لیگ برگردد،‌ گفت: مطمئن هستم با این بازی‌ها به لیگ برگردد اما مهم این است که مدیریت حمایت کامل را داشته باشد. یعنی نباید در حمایت‌هایشان زیر و رو کشیده و یا در پشت پرده طور دیگری عمل کنند. این مربی تازه آمده است و باید حداقل یک فصل از او حمایت کرد. نه اینکه هر روز اسم یک مربی مطرح شود تا تمرکز کادر فنی به هم بریزد که با این وضعیت استقلال به مشکل برخواهد خورد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس