شب گذشته سینماگرانی که برای رونمایی از فیلم سینمایی«هیهات» به ایوان شمس آمده بودند، همگی روی صحنه آمدند و از خانواده شهید حاج حسین همدانی تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم رونمایی و اکران خصوصی فیلم سینمایی«هیهات» باحضور جمع کثیری از هنرمندان، اصحاب رسانه و خانواده شهید حاج حسین همدانی در تالار ایوان شمس برگزارشد.

دانش اقباشاوی یکی از کارگردانان فیلم«هیهات» در این مراسم گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمش اکثر کارهای خود را به صورت گروهی انجام می‌دهند. من با ساخت «هیهات» کار گروهی را آموختم و همینطور یادگرفتم که بیش از آن که حرف بزنم، بشنوم.

در ادامه هادی مقدم دوست کارگردان دیگر این فیلم سینمایی، اظهار کرد: فیلمسازی در حالت عادی شگفت انگیز است؛ اما وقتی نام امام حسین(ع) به میان می‌آید این لذت چندین برابر می‌شود.

وی افزود: نمی‌خواهم بگویم فیلمی که ساخته‌ایم بهترین فیلم دنیاست؛ اما وقتی یک فیلم با عشق امام حسین ساخته می‌شود. چیز دیگری است.

هادی نائیجی کارگردان دیگر این فیلم در مراسم اظهار کرد: ما قرار است چهار نفر باشیم ولی چون روح الله حجازی کمی کسالت داشت نتوانست در مراسم امروز شرکت کند. به برکت سیدالشهدا(ع) تمام شرایط برای این فیلم محیا شده است و با توکل بر خدا اکران خوبی خواهیم داشت. «هیهات» به نظرم فیلمی است که هر شخصی چندین بار می‌تواند مشاهده کند و هربار تجربه جدیدی از آن به دست آورد.

بهروز افخمی نیز در این مراسم گفت: هادی نائیجی که یکی از کارگردانهای این فیلم است قبلاً مشاور من در یک فیلم سینمایی بود است، که به نظرم بسیار در کارگردانی تواناست.

وی افزود: من روایت چهارم این فیلم را دوست داشتم، چرا که صحنه‌های اکشن بیشتری دارد. فیلم «هیهات» به بسیاری فیلم شگفت انگیزی است و پیش بینی من این است که در  اکران بسیار موفق خواهد بود.

در ادامه تمامی هنرمندان روی صحنه آمدند و از خانواده شهید حاج حسین همدانی تقدیر به عمل آوردند.

حبیب والی نژاد، افسانه بایگان، رضا توکلی، شهاب مرادی، محمدرضا شریفی نیا، مینا ساداتی، نرکس آبیار، محمدحسین قاسمی، بهروز شعیبی، اندیشه فولادوند، محمود گبرلو، فاضل نظری تنها برخی از چهره‌هایی بودند که در این مراسم شرکت داشتند.

فیلم سینمایی«هیهات» در چهار روایت به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و روح الله حجازی، هادی نائیجی، دانش اقباشاوی و هادی مقدم دوست آن را کارگردانی کرده اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس