کنگره آمریکا تحقیقات درباره حمایت مالی ادعایی دولت این کشور از سازمانی که برای شکست نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی این رژیم در سال 2015 فعالیت می کرده را آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، یک رسانه نزدیک به طیف نومحافظه کار در آمریکا مدعی شده کنگره این کشور تحقیقات گسترده در مورد ادعاهایی مبنی بر حمایت دولت فعلی آمریکا از یک کمپین ضد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات سال 2015 را آغاز کرده است.

واشنگتن فری بیکن خبر مذکور را بر اساس اطلاعات ادعایی که منحصراً در اختیار این رسانه قرار گرفته منتشر کرده است.

مطابق ادعاهای مطرح شده، وزارت خارجه آمریکا صدها هزار دلار در اختیار سازمانی قرار داده که برای شکست بنیامین نتانیاهو در انتخابات پارلمانی سال 2015 فعالیت و تبلیغ می کرده است.

واشنگتن فری بیکن گزارش داده دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا ظاهراً ایمیل هایی که حاوی اطلاعاتی درباره رابطه وزارت خارجه آمریکا با سازمان «OneVoice» بوده را هم حذف کرده است. «OneVoice» در انتخابات سال 2015 علیه نتانیاهو فعالیت تبلیغاتی انجام داده است.

این سازمان غیرانتفاعی، سال 2014 حدود 465 هزار دلار از وزارت خارجه آمریکا دریافت کرده است. «OneVoice» سال 2015 به صرف بخشی از این پول برای حمایت از گروه های سیاسی حامی عزل نتانیاهو از قدرت متهم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس