مدیر تیم‌های ملی گفت: تلاش یک ماهه‌ای در سازمان لیگ، استانداری، شهرداری و سایر ارکان‌ها انجام شده است تا مردم دربی خوبی را شاهد باشند.

به گزارش مشرق، محدرضا ساکت در حاشیه دربی 83 در مورد آمادگی ارکان‌ها برای برگزاری دربی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه‌ مسئولان تلاش یک ماهه‌ای در سازمان لیگ، استانداری، شهرداری و سایر ارکان‌ها انجام داده‌اند تا مردم در این ایام شادی، بازی خوبی را شاهد باشند. خوشبختانه فضای اخلاقی خوبی هم در رسانه‌ها به وجود آمده و مصاحبه‌های مثبت و کاملاً اخلاقی از هر دو تیم شاهد بودیم.

وی افزود: همه همت کردند که کار به صورت مثبت جلو برود. مسئولان برگزاری نیز بلیت الکترونیک را برای این بازی به عنوان یک محور اصلی قرار دادند تا بتوانند سازماندهی منظم‌تری داشته باشند. امیدواریم با تلاشی که شده شاهد یک بازی خوب و درخشان باشیم. کادر فنی تیم ملی نیز این بازی را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

مدیر تیم‌های ملی در مورد بازی تیم ملی با کره و برنامه‌ریزی‌ها برای این دیدار عنوان کرد:  برای بازی با کره دو ماه تلاش کردیم تا تاریخ این بازی را عوض کنیم و حتی تاج به سوئیس سفر کرد تا با مسئولان ‌صحبت کنند.
 
از آنجایی که این موضوع از قبل برنامه ریزی شده بود و امکان تغییر زمان این بازی نبود در تلاش هستیم این بازی را زود‌تر برگزار کنیم تا هواداران هم به عزاداری تاسوعا برسند. برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که «یک ورزشگاه، یک حسینیه، یکصد هزار عزادار حسینی حامی تیم ملی» را در ورزشگاه شاهد باشیم.

ساکت در مورد برنامه‌ریزی تیم ملی برای دیدار‌های خود در انتخابی جام جهانی گفت: تیم ملی در تلاش است قبل از بازی با ازبکستان برای آمادگی بیشتر اردویی داشته باشد و از هم اکنون هم کار فشرده فنی برای آنالیز تیم‌ها و مسابقات در حال انجام است. امیدواریم بازی‌های پیش‌رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس