کد خبر 631583
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

دخترم به من گفت زهرا نعمتی را در ایران می‌شناسد. از طرفی من به بیماریی مبتلا شدم که نمی‌تواستم حرکت کنم. به همین دلیل رشته تیراندازی را شروع کردم و وقتی تیراندازی نعمتی را دیدم به او علاقمند شدم.

به گزارش مشرق، مادری برزیلی که اسم دخترش را به زهرا تغییر داده بود و علاقه زیادی هم به زهرا نعمتی کماندار طلایی پارالمپیک ایران داشت، بالاخره در جریان مسابقات تیراندازی باکمان و بعد از رقابت با کماندار طلایی کشورمان دیدار کرد.

وی درحالی که از شوق دیدن زهرا نعمتی می‌گریست, گفت: اسم زهرا به من الهام شده بود و عاشق این اسم بودم به همین دلیل خواستم اسم دخترم را تغییر دهم اما بسیاری مخالفت کردند چون اسم زهرا در برزیل خیلی کم است و مرا منع می‌کردند اما من اسم دخترم را زهرا گذاشتم.

وی افزود: دخترم به من گفت زهرا نعمتی را در ایران می‌شناسد. از طرفی من به بیماریی مبتلا شدم که نمی‌تواستم حرکت کنم. به همین دلیل رشته تیراندازی را شروع کردم و وقتی تیراندازی نعمتی را دیدم به او علاقمند شدم.

زهرا نعمتی نیز اظهار داشت: بزرگ‌ترین موفقیت من این است که شما اینجا هستید.

در ادامه مادر برزیلی حوله دخترش را نشان داد که اسم زهرا روی آن نوشته شده بود و زهرا نعمتی هم اسم زهرا را روی لباس زهرای برزیلی نوشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس