کد خبر 631457
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

اهالی روستایی در دیرالزور سوریه که داعش ۱۵ تن از جوانان آن را سلاخی کرده بود، دست به شورش علیه این گروه تروریستی زده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از «رأی‌الیوم»، اهالی روستای «التبنی» در دیرالزور واقع در شمال شرقی سوریه، که داعش در روز عید قربان علیه جوانان این شهرک جنایت فجیعی مرتکب شد، علیه این گروه تروریستی شورش کرده‌اند.

یکشنبه گذشته، بخش رسانه‌ای داعش تصاویری از اعدام 15 تن از قربانیان این گروه منتشر کرده است. در این تصاویر جلادهای داعش 12 تن از اسرای این گروه از اهالی روستای التبنی را پس از انتقال به کشتارگاه دام شهر دیرالزور در شرق سوریه با چاقو سر بریدند.

طبق این گزارش، درگیری‌هایی میان عشیره «البوسرایا» سوریه، که بخش زیادی از قربانیان وابسته به این گروه هستند و عناصر داعش به‌وقوع پیوست. در این درگیری‌ها، «عمار الحسنی» یکی از تروریست‌های داعشی که در جنایت اخیر مشارکت داشت، در این درگیری‌ها به‌شدت زخمی شد و شماری از عناصر تروریست‌ها کشته شدند.

یکی از اهالی حومه غربی دیر الزور می‌گوید که این درگیری‌ها میان عناصر داعش و عشیره البو سرایا در روستای التبنی و در منطقه «البوکمال» در مجاورت مرزهای عراق، صورت گرفت.

به‌گفته این منابع، این گروه تروریستی مهمات نظامی زیادی به حومه غربی شهر دیر الزور منتقل کرده و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    الکیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس