کامران مالکی مجری مراسم خانه سینما اظهار داشت: بنده قدردانی خانه سینما را از جناب آقای محمدباقر قالیباف به خاطر توجه و عنایتشان به این مراسم و ارسال سبد گل زیبایشان ابراز کردم.

سرویس فرهنگ و هنر مشرقدر پی انتشار یادداشتی در مشرق با تیتر «وقتی خانه سینما نمک می خورد و نمکدان میشکند! »در تاریخ قدردانی خانه سینما از شهرداری و اعلام برائت از یک رویداد مشکوک!21 شهریور، مدیر ارتباطات خانه سینما و مجری مراسم مورد انتقاد قرار گرفته در یادداشت منتشره مشرق، جوابیه ای را ارسال کرده است . لازم به ذکر در مراسم تجلیل چهار سینماگر، اتفاق نه چندان خوشایندی رخ داد، اما نکته قابل توجه و امیدواری، توضیحات خانه سینماست. متن جوابیه بدین شرح است :
 
به نام خدا
مدیریت محترم سایت مشرق
با سلام و احترام،

مطلبی تحت عنوان «وقتی خانه سینما نمک می‌خورد و نمکدان می‌شکند!» با کد خبر 629946 در تاریخ 21 شهریور 1395 در سایت مشرق منتشر شده است.

بنده به عنوان مجری این مراسم و خدمتگزاری در حوزه ارتباطات جامعه اصناف سینمایی ضروری می‌دانم که توضیحاتی را در مورد این مطلب به استحضار برسانم چرا که یقین می‌دانم انتشار چنین مطلبی صرفاً ناشی از سوءتفاهمی است که برطرف کردن آن نه تنها به روشن شدن مطلب کمک می‌کند بلکه یک ضرورت و انجام یک وظیفه اجتماعی است.

1-برهیچ یک از اعضای خانه سینما پوشیده نیست که مدیریت محترم شهری و مجموعه شهرداری تهران به ویژه جناب آقای محمد باقر قالیباف، همواره خانه سینما را در جهت امور صنفی یاری رسانده‌اند.

2- برپایی مراسم جشن انیمیشن، جشن فیلم کوتاه و همچنین آیین بزرگداشت‌های هجدهمین جشن سینمای ایران در سال جاری در تالار ایوان شمس با مساعدت شهرداری و مدیریت و میزبانی دلپذیر جناب آقای حجازی نیز مشمول موارد فوق بوده است.

3- اینجانب به عنوان مجری مراسم نکوداشت هجدهمین جشن خانه سینما ( اشاره شده در مطلب منتشر شده) پس از تشکر از ارسال هدایای وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سرکار خانم معصومه ابتکار(رئیس محترم سازمان محیط زیست) قدردانی خانه سینما را از جناب آقای محمدباقر قالیباف به خاطر توجه و عنایتشان به این مراسم و ارسال سبد گل زیبایشان ابراز کردم.

4-اینکه گزارشگر محترم سایت مشرق بر مبنای کدام مشاهده، تلقی خدای ناکرده «هو کردن سیاسی» را در این مراسم داشته‌اند بر اینجانب و طبعاً مسئولین خانه سینما مبهم است. چرا که چنانچه چنین اتفاقی در مراسم رخ دهد نه تنها به موضوع قدردانی بلکه به کلیت مراسم لطمه می‌زند و یقیناً‌ واکنش سریع مجری و دست‌اندرکاران برپایی مراسم را در پی خواهد داشت.

5- علیهذا ضروری است به استحضار جنابعالی برسانم که به نظر ما چنین برداشتی صرفاً می‌تواند ناشی از یک سوء تفاهم باشد و امیدوارم توضیحات حقیر، به رفع این سوء تفاهم منجر شود.

از اینکه جنابعالی و سایر همکاران محترمتان در سایت مشرق رویدادهای جشن سینمای ایران را مورد ملاحظه قرار داده‌اید سپاسگزاریم و امیدواریم این همراهی همواره همراه خانه سینما باشد.

                                ارادتمند – کامران ملکی
                                مجری مراسم نکوداشت
                                    و
                                مدیر ارتباطات خانه سینما
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس