کد خبر 630875
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود با عنوان "لنگه به لنگه" نوشت:
 
گفت: عضو مرکزیت حزب‌ کارگزاران که در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 بازداشت شده بود در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفته است؛ تنها با ثبات اقتصادی امکان جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی وجود دارد.

گفتم: چی شده که آقایان فتنه‌گر و آشوب‌افکن به فکر ثبات اقتصادی افتاده‌اند؟!

گفت: ایشان می‌گوید؛ استفاده روسیه از پایگاه شهید نوژه همدان و تنش‌های ایجاد شده در خلیج فارس، فضای کشور را برای جذب سرمایه‌های خارجی متشنج می‌کند!

گفتم: ولی شرکت‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری در کشور هستند ولی آنچه مانع شده، احساس بی‌ثباتی در بازارهای ایران نیست بلکه به اعتراف دولتمردان، تهدیدهای علنی آمریکا به جریمه‌های سنگین است.

گفت: پس چرا پای استفاده روسیه از پایگاه نوژه و فضای ایجاد شده در خلیج ‌فارس را پیش می‌کشد؟!

گفتم: خب! عوام! برای اینکه استفاده از پایگاه نوژه برای سرکوب داعش بود که مدعیان اصلاحات نشان داده‌اند، دل خوشی از سرکوب آنها ندارند و فضای متشنج خلیج‌ فارس به علت توطئه آل‌سعود و آمریکا و انگلیس است که با مدعیان اصلاحات از دوران فتنه 88، خاله و خواهرزاده شده‌اند!

گفت: یعنی این جماعت هنوز از گذشته خود عبرت نگرفته‌اند؟!

گفتم: یارو می‌گفت بچه که بودم تنها اشتباهم این بود که کفش‌هایم را لنگه به لنگه می‌پوشیدم ولی حالا که بزرگ شده‌ام تنها کاری که صحیح انجام می‌دهم این است که کفش‌هایم را درست می‌پوشم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    اگه افسار دواعش ایران (اصلاحات) رو رها کنیم ، پای همفکرهای خارجی خودشون رو به کشور باز میکنند. 88 هم داشتند یه همچیم جنایتی رو میکردند. خاک بر سر این جماعت بی شرف که از صدام هم بیشتر به کشور ضربه زدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس