کد خبر 630135
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برقراری آتش‌بس در سوریه گفت: آمریکایی‌ها همیشه از این فرصت‌ها برای تجدید قوای تروریست‌ها در سوریه استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به برقراری آتش‌بس در سوریه تاکید کرد: آمریکایی‌ها همیشه از این فرصت‌ها برای تجدید قوای برخی گروه‌های تروریستی در سوریه استفاده می‌کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید از هر فرصتی برای جلوگیری از کشته شدن بیشتر انسان ها در سوریه استفاده کرد افزود: این تجربه (سوء استفاده امریکایی ها از آتش‌بس‌ها) هم برای روس‌ها وجود دارد که خودشان در میدان نبرد حضور دارند و هم برای دولت سوریه که هوشیارند و به طرف‌های مختلف  اعلام کرده اند.
 
جهانگیری ابراز امیدواری کرد آتش‌بس اخیر در سوریه به کاهش جان باختن نیروها منجر شود.
 
معاون اول رئیس‌جمهور رویدادهای سوریه را بحرانی پیچیده دانست و با تاکید بر لزوم دقت در حل و فصل مسائل این کشور گفت: گروه‌های تروریستی در سوریه جا خوش‌کرده‌اند و نمی‌شود اجازه داد که آنجا ماندگار شوند.
 
معاون اول رئیس‌جمهور با ابراز امیدواری برای نتیجه بخش بودن آتش بس در سوریه افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون برای مقابله با تروریست‌ها در عراق و سوریه هزینه بسیاری داده و با سرایت اوضاع به دیگر کشورهای اسلامی مقابله کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آشنا ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    اما معاون اول دولت دهم یبار هم موضعی در قبال سوریه نگرفت و احمدی دلاور هم یجورائی بی تفاوت بود در قبال سوریه متاسفانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس