کد خبر 630014
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: مردانی، نه تلفنی؛ نه شفاهی و نه کتبی هیچ موضوعی را در مورد استعفا به من اعلام نکرده است و همچنان به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته فعالیت می‌کند.

توضیحات سرپرست فدارسیون کاراته درباره استعفای دبیرشبه گزارش مشرق، روز گذشته طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کاراته، حاج محمدیان به عنوان سرپرست کمیته داوران فدراسیون منصوب شد. پیش از این محمدعلی مردانی به عنوان سرپرست داوران فعالیت می‌کرد. پس از این تغییر و تحولات شنیده‌ها‌ حاکی از آن است که مردانی از سرپرست دبیری فدراسیون کاراته نیز استعفا داده است.

سید حسن طباطبایی در مورد نتایج کسب شده تیم ملی کاراته در مسابقات بین‌المللی سوئیس گفت: خدا را شکر نتایج خوبی در مسابقات بین المللی سوئیس برای تیم ملی کاراته ایران رقم خورد. این رقابت‌ها برای ما دیدار تدارکاتی محسوب می‌شود و نتایج آن مهم نیست. اهمیت این مسابقات برای ما زیاد بود چرا که ملی پوشان ما در این رقابت‌ها ناچارند یک دیدار جدی داشته باشند.

طباطبایی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بود بچه‌های ما در رقابت‌های لیگ کاراته وان ترکیه و مسابقات دانشجویان جهان در پرتغال شرکت کنند، اما به دلایلی که پیش از این مطرح شد این اعزام ها کنسل شد. ما در تلاش هستیم شرایط اعزام تیم ملی پس از بازگشت به ایران را مهیا کنیم تا ملی پوشان راهی لیگ جهانی کاراته وان آلمان شوند. مکاتبات مختلفی با سفارت آلمان داشته‌ایم و حتی وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه نیز برای دریافت روادید با ما همکاری کردند، اما با توجه به حساسیتی که سفارت آلمان به خرج می دهد دریافت روادید این کشور یک مقدار به مشکل خورده است. ما همه کارها را انجام دادیم و امیدواریم در لیگ جهانی آلمان ملی پوشان ما حضور داشته باشند.

سرپرست فدراسیون کاراته در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما در تلاشیم تیم به لیگ کاراته وان آلمان برود اما اگر تلاش ما مثمرثمر نبود قطعا تیم را به لیگ کاراته وان ژاپن اعزام خواهیم کرد.

طباطبایی در مورد دلیل انتخاب سرپرست کمیته داوران گفت: با عنایت به شایستگی، تجارب، تعهد و تخصص منوچهر حاجی محمدیان تصمیم گرفتیم او را به عنوان سرپرست کمیته داوران این فدراسیون منصوب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دبیر فدراسیون کاراته استعفا داده است یا خیر، عنوان کرد: نه تلفنی؛ نه شفاهی و نه کتبی او هیچ موضوعی را در مورد استعفا به من اعلام نکرده است و همچنان به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته فعالیت می‌کند. البته از ابتدای همکاری ما با محمد علی مردانی تصمیم بر این بود که وی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته همچنان به فعالیت خود ادامه دهد و مسئولیت ریاست کمیته داوران به صورت موقت و انتخاب حاجی محمدیان به عنوان سرپرست کمیته داوران نیز پیشنهاد مردانی بوده است.

سرپرست فدراسیون کارته ادامه دادو گفت: بحث استعفا به هیچ عنوان در کار نیست و بنده به عنوان سرپرست فدراسیون از او حمایت می‌کنم. مردانی از مردان بزرگ کاراته ایران است و یکی از بهترین داوران جهان است. مردانی رفتار مدیریتی خوبی داشته و سال‌های زیادی است که در کاراته فعالیت می‌کند. ما از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس