نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس از عدم پاسخگویی روحانی به نامه نمایندگان مجلس درباره تخلفات «حسین فریدون» گلایه کرد.

روحانی پاسخ نامه نمایندگان درباره تخلفات «فریدون» را نمی‌دهد
به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره نامه برخی نمایندگان مجلس به رئیس جمهور درباره تخلفات برادرش «حسین فریدون» و عدم پاسخگویی روحانی به این نامه، اظهار کرد: کماکان رئیس جمهور هیچ پاسخی در جوابیه نامه نمایندگان مجلس نداده است.

وی افزود: این‌گونه حمایت‌ها و عدم شفافیت توسط رئیس جمهور به ضرر دولت است. چراکه مردم فهیم ما این موضوعات را به خوبی رصد می‌کنند و منتظر اقدام هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت در آستانه انتخابات به‌صورت محافظه‌کارانه تمام فکر خود را معطوف به انتخابات ریاست جمهوری کرده است، گفت: موضوع حقوق‌های نجومی، رکود، شرایط حاد اقتصادی و تخلفات برخی اشخاص منتسب به دولت، همه نشان از عملکرد ضعیف دولت امید و تدبیر است.

حاجی‌دلیگانی در ادامه تصریح کرد: قریب به چهار سال از عمر این دولت گذشت و شعارهای روحانی عملی نشد. اگرچه در بعضی مسائل هم نباید چشمان را بست و اتفاقات خوب را نادیده گرفت، اما در کلیات آنچه که مردم تقاضا داشتند، اتفاق نیفتاد.

وی تأکید کرد: دولت باید به دور از هرگونه حواشی سیاسی و انتخاباتی تا لحظه آخر به‌ فکرمشکلات مردم و کشور باشد و بحران‌های اقتصادی را که هم‌ اکنون گریبانگیرملت شده، برطرف کند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس