دبیر اجرایی بنیاد موسوم به دفاع ازدموکراسی در اظهاراتی مدعی شد که دولت اوباما تاکنون نزدیک به 33 میلیارد و 600 میلیون دلار به به صورت نقدی یا به شکل طلا یا دیگر فلزات گرانبها به ایران پرداخت کرده است.

 به گزارش مشرق، به نقل از فاکس نیوز، «مارک دوبوویتز» در اظهاراتی مدعی شده اس که دولت اوباما تاکنون نزدیک به 33 میلیارد و 600 میلیون دلار به به صورت  نقدی یا به شکل طلا یا دیگر فلزات گرانبها به ایران پرداخت کرده است.

«دوبوویتز» در ادامه مدعی می شود که دولت اوباما در ماهه ای پایانی نزدیک به امضای توافقنامه هسته ای یعنی بین ژانویه 2014 و جولای 2015، ماهیانه مبلغ  700 میلیون دلار از دارایی‌ های ایران که با تحریم های آمریکا بلوکه شده بودند به صورت نقد به ایران پرداخت می‌ کرد.

دبیر اجرایی بنیاد موسوم دفاع ازدموکراسی می افزاید که در کل مبلغ 11 میلیارد و 900 میلیون به صورت نقدی به ایران پرداخت شد، اما جزئیات چگونگی این پرداخت از سوی دولت اوباما مخفی شد.

وی می افزاید که  تخمین می زنیم کل پرداختی دولت اوباما به ایران در حدود 33  میلیارد و 600 میلیون دلار است که به صورت نقدی یا به شکل طلا یا فلزات قیمتی به ایران تحویل داده شده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بلقيس ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    زنده باد روحاني
  • وحید ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    دروغه. اوباما برای پرداخت 1.3 میلیارد دلار که بابت لغو خرید نظامی ایران در زمان شاه بود چقدر توسط کنگره مورد شماتت قرار گرفت اونوقت انتظار 33 میلیلار پرداخت پول از آمریکا را دارید. اگه این واقعی داشت که دوستان دولتی ما عالم وآدم را خبر دار میکردند.
  • هموطن ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    از رهبر عزیزمان تقاضا می کنم که ریاست جمهور محترم را به ارائه ی گزارشی در مورد چگونگی دریافت و استفاده از این درامد وادارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس