کد خبر 629170
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدول گوشزد می‌کند که پرسپولیس و تراکتورسازی بهترین‌های لیگ هستند و فردا دربی اول در انتظار ما است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: قبل از هرچیزی به همه دوستان سلام گرم می‌گویم. اولین دربی بزرگ فردا در تبریز در انتظارمان است. جدول این موضوع را به ما گوشزد می‌کند که ما و تراکتورسازی بهترین تیم‌های لیگ هستیم. نیازی نیست که در مورد قدرت و توانایی تراکتورسازی صحبت کنم.

برانکو تاکید کرد: تراکتوری‌ها امسال هم تیم خوبی بسته‌اند و قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ است و تجربه زیادی دارد و سابقه قهرمانی در کشور و سرمربیگری تیم ملی ایران را داشته است.تبریک می‌گویم به او به خاطر خدماتی که به فوتبال ایران ارایه داده است.

وی افزود: امسال هم در کنار نوری، بنگر و ادینهو و سایر بازیکنان که از قبل بودند مثل شفیعی و ایرانپوریان و همچنین با آینده ترین دروازه‌بان ایران را هم در اختیار دارند. همه اینها نشان می‌دهد که چه تجمع خوبی از بازیکنان با کیفیت در این تیم حضور دارند و بازی سختی در انتظارمان است. من و بازیکنانم از بازی فردا خوشحال هستیم و افتخاری است که در چنین بازی شرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: مطمئنم تماشاگرانی که برای تماشا به ورزشگاه می آیند و بینندگان تلویزیونی از بازی لذت می‌برند. در مورد کیفیت زمین دنبال بهانه جویی نیستم و به دنبال توجیه در مورد مصدومیت بازیکنانم نیستم. زیرا گولج و وحید امیری هم در ترکیب تیم ما نیستند و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم و دوست داریم بازی مردانه‌ای فردا به نمایش بگذاریم و می‌دانید که چه رقابت حساسی بین تراکتورسازی و پرسپولیس است.

برانکو در مورد مصدومیت امیری و گولج گفت: من در مورد اینکه چه بازیکنی را دارم یا ندارم فکر نمی‌کنم بدون هر بازیکنی کار ما پیش خواهد رفت. قائم به فرد نیستم. می‌دانستیم که وقتی تیم را می‌بندیم محرومیت و مصدومیت خواهیم داشت. طبیعی است که این مسایل تغییری در اهداف ما نخواهد داشت و اینکه میل به پیروزی داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد برگزاری مسابقه در ورزشگاه کوچک اختصاصی تراکتورسازی گفت: هواداران زیادی در بازی نخواهند بود.اگر بازی در ورزشگاه بزرگ شهر بود قطعا ورزشگاه پر می‌شد. در بدو ورود با استقبال گرمی روبه رو شدیم و کانون هواداران با دسته گل به استقبال ما آمدند. ما مقابل یک تیم ورزشی بازی داریم و با شروع بازی دوستی‌ها کنار می‌رود اما قبل و بعد از بازی دوستان صمیمی خواهیم بود و این زیبا‌ترین بخش ورزش است و به همین خاطر گفتم که برای بازی فردا خوشحال هستیم .
 
هر تیمی که توانایی بیشتری داشته باشد برنده می‌شود اما دوستی بین ما و بازیکنان تراکتورسازی همچنان باقی است. دوستی و همکاری من و قلعه‌ نویی هم همین طور. افتخار می‌کنم به چنین ارتباطی من کمتر یا بیشتر حدود 15 سال است که با قلعه‌نویی همکاری دارم و افتخار می‌کنم با دوستی با تمام مربیان ایرانی.

وی افزود: زمین مسابقه هم همان شرایط بازی برای تراکتورسازی برای ما هم هست و فقط ناراحتیم که تعداد تماشاگران کم است. هم هواداران خودمان و هم هواداران تراکتورسازی با دسته گل به فرودگاه به استقبال ماان آمدند.

برانکو در مورد تعطیلات لیگ گفت: بازیکنان مهم ترین مهره کار هستند و کار اصلی را آنها در زمین انجام خواهند داد.در بازی های پرسپولیس 60-70 هزار تماشاگر می آید و ما مربیان تلاش می‌کنیم که ظرفیت بازیکنان را به حدکثر می‌رسانیم تا هم از نظر بازیکن و انسانی بهتر شوند. در نهایت ورزشکاران خوبی برای ورزش ایران بسازیم.

وی در مورد شناختش از تراکتورسازی گفت: حتی ترکیب تراکتورسازی را هم می‌دانم می‌خواهید این را هم بگویم.نمی خواهید ترکیب تیم پرسپولیس را بپرسید؟

برانکو در مورد سختی تیم ها در تعطیلات لیگ ، گفت: در این مورد بهتر است حرف نزنیم طبیعی است برای بازیکنان سخت است و به راحتی نمی‌توانند فرم بدنی شان را حفظ کنند اما همه ما توجه و علاقه به نتایج تیم ملی داریم و همچنین راه یابی به جام جهانی،

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت رامین رضائیان گفت: رامین رضائیان بازیکن پرسپولیس است و پارسال با باشگاه اختلاف داشت و به نتیجه رسید و احتمال دارد که فردا هم بازی کند و افتخار می‌کنیم چندین بازیکن در تیم ملی داریم و همه باهم برای موفقیت های تیم ملی شادی می‌کنیم . اما به طور علنی در افکار عمومی در موردبازیکنان صحبت نمی‌کنم و خوشحالم که به تیم ملی کمک می‌کنیم.

برانکو در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و همیشه نسبت به هواداران پرشور خودش احساس وظیفه می‌کند که هجومی و زیبا بازی کند و همیشه هم دنبال نتیجه گیری است. بدون توجه به اینکه کجا بازی می‌کنیم. هواداران ما هم می‌دانند که این مساله کار ساده ای نیست و به همین خاطر وقتی هم نتیجه نمی گیریم کنارمان هستند.
 
بازیکنان هم تمام تلاش و امکانات خودشان را به کار می‌گیرند تا نتیجه بگیرند و به همین دلیل هم کسی گلایه نمی‌کند از ما فصل گذشته ما بعد از چند هفته فقط یک امتیاز داشتیم اما هواداران در کنارمان ماندند و نتیجه گرفتیم.در اهداف و خواست ما هیچ تغییری نخواهد داشت. فردا می‌خواهیم از بازی قشنگ لذت ببریم. از بازی دو تیم خیلی خوب.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس