مردم ولایتمدار ایران اسلامی امروز در محکومیت جنایات رژیم دیکتاتور آل سعود و رژیم مستبد آل‌خلیفه راهپیمایی با‌شکوه ‌برگزار و ‌پشتیبانی خود را از جنبش اسلامی مردم بحرین اعلام و یاد شهدای منا را گرامی داشتند.

به گزارش مشرق، امروز پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی سراسری محکومیت جنایات رژیم دیکتاتور آل سعود و رژیم مستبد آل‌خلیفه با شکوه خاصی برگزار و مردم ایران اسلامی پشتیبانی خود را از جنبش اسلامی مردم بحرین و آیت‌الله شیخ عیسی قاسم اعلام کردند و یاد شهدای منا را گرامی بدارند. بنا بر این گزارش از سراسر کشور حکایت از حضور پرشور مردم در این راهپمیایی دارد که از نظر خوانندگان می‌گذرد:  
 
نمازگزاران آذربایجان‌شرقی جنایات "آل‌سعود" را محکوم کردند
 
ظهر امروز و همزمان با سالروز کشتار بی‌رحمانه بیش از 7 هزار حاجی کشورهای مختلف از جمله حجاج ایرانی در منای سال گذشته و دیگر جنایات آل‌سعود، مردم آذربایجان‌شرقی در تمامی شهرهای استان راهپیمایی ضدسعودی برگزار کردند.
   
در راهپیمایی تبریز که مردم از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان ساعت برگزار شد، مردم یکدل و یکصدا فریادهای «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
 
در این راهپیمایی که در اکثر شهرهای استان با هدف پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم برگزار شد، مردم با حضور باشکوه خود جنایات «آل سعود» و «صدّ عَن سَبیلِ اللّه» حجاج ایرانی را محکوم کردند.
 
مردم آذربایجان شرقی از جلفا تا ملکان و از میانه تا آذرشهر یکصدا انزجار خود از جنایت‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه را اعلام کرده و خواستار عدم سکوت مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی نسبت به جنایات آل‌سعود علیه کشورهای اسلامی شدند.
 
فریاد انزجار نمازگزاران اصفهانی علیه "آل سعود" و "آل خلیفه"
 
راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی علیه جنایت‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه خائن ظهر امروز و پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد و مردم غیور اصفهان با حضور در این راهپیمایی جنایت‌های حکومت منحوس آل سعود در حق ملت‌های مسلمان را محکوم کردند.
 
در این راهپیمایی باشکوه که از مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد نمازگزاران اصفهانی انزجار خود از جنایت‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه را اعلام کرده و خواستار عدم سکوت مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی نسبت به جنایات آل‌سعود علیه کشورهای اسلامی شدند.ژ
 
راهپیمایان اصفهانی با شعارهای مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات سعودی‌ها با همراهی استکبار جهانی در یمن، عراق، سوریه، بحرین و سایر کشورهای اسلامی را محکوم کرده و یاد شهدای فاجعه منا را گرامی داشتند.
 
راهپیمایی علیه جنایات شجره ملعونه خبیثه در آستانه سالروز فاجعه منا علاوه بر شهر اصفهان با حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سایر شهرستان‌ها و شهرهای استان اصفهان برگزار شد.
 
خشم و نفرت مردم استان البرز علیه "آل سعود" و "آل خلیفه"
 
ظهر امروز و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی در محکومیت سالگرد کشتار حجاج بی‌گناه و جنایات ددمنشانه آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم بی‌دفاع بحرین در استان البرز برگزار شد.
 
این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه و با حضور باشکوه مردم البرز در شهرهای مختلف این استان برگزار و مردم استان خشم و انزجار خود از آل‌سعود و استکبار جهانی را نشان دادند.
 
این راهپیمایی با هدف پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم برگزار شد.
 
راهپیمایی امروز در شهرهای کرج، فردیس، نظرآباد و دیگر شهرها و نقاط مختلف در استان البرز با حضور باشکوه مردم برگزار شد.
 
مردم مومن و انقلابی استان البرز با حضور حماسی و باشکوه خود نفرت و انزجار خود از اقدامات غیرانسانی و ضدحقوق بشری را با شعارهای "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آل خلیفه"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل " اعلام کردند.
 
نمازگزاران استان ایلام جنایات "آل‌سعود" را محکوم کردند‌
 
همزمان با سراسر کشور مردم مرزدار و همیشه در صحنه 10 شهرستان‌ استان ایلام پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.
 
در این راهپیمایی ها که در مسیرهای مشخص شده و با حضور همه اقشار مردم برگزار شد جنایات آل سعود در فاجعه منا و کشتار مردم مظلوم یمن و همچنین اقدامات رژیم آل خلیفه محکوم شد.
 
مردم با اعلام انزجار از رفتارها و اقدامات این دو رژیم خواستار محاکمه آنها از سوی مجامع بین‌المللی شدند و سکوت دنیای اسلام و همچنین دیگر نهادهای بین‌المللی را جایز ندانستند.
 
شعارهای مرگ بر آل سعود, مرگ بر آل خلیفه در کنار شعارهای همیشگی مرگ بر آمریکا, مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس از جمله شعارهای مردمی بود که با دست نوشته ها, پلاکارد و تصاویر در محکومیت جنایات این دشمنان بشریت در راهپیمایی سر داده شد.
 
نمازگزاران بوشهری جنایات "آل‌سعود" و "آل‌خلیفه" را محکوم کردند
 
همزمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار بوشهر پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی با شکوه با شعارهای کوبنده جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.
 
در این راهپیمایی که از مصلی جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار شد تظاهر کنندگان با شعارهای سعودی جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند، آل سعود شرمت باد، آمریکا ننگت باد، آل خلیفه آل شیطان بود، دشمن آزادی انسان بود، آل‌خلیفه آل‌بوسفیان است - در خدمت آمریکای شیطان است، شیعه بحرین مجاهد بوَد - دشمن حاکمان فاسد بوَد و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جنایات آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند.
 
در راهپیمایی مردم همیشه در صحنه بوشهر که امام جمعه، روحانیان، جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت داشتند بار دیگر اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از رژیم دست نشانده و سفاک آل‌سعود و آل‌خلیفه اعلام کردند.
 
نمازگزاران بوشهری در این راهپیمایی کشـتار ضـیـوف‌الرحمـان و حجـاج بیـت الله‌الحـرام  درمسـجد الحـرام و منا  و قتل عام مسلمانان و مردم مظلوم درعربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم فاسد و مزدور آل خلیفه در کشتار و سرکوب مسلمانان و مردم مظلوم و  بی دفاع  بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.
 
راهپیمایان بوشهری که در حالیکه دست نوشته‌هایی مبنی بر جنایات سفاکان رژیم آل سعود و آل خلیفه همراه داشتند تاکید کردند: اگر رژیم فاسد آل‌خلیفه از سرکوب مردم مظلوم و ستمدیدۀ خود و هتک حرمت رهبران و مراجع بزرگ دینی به ویژه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم دست برندارد، به زودی در زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس مسلمانان جهان، به ویژه جوانان حزب‌الله، برای همیشۀ تاریخ دفن می‌شود.
 
نمازگزاران در چهارمحال و بختیاری جنایات "آل‌سعود " و "آل‌خلیفه" را محکوم کردند
 
همزمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی با شکوه با شعارهای کوبنده جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.
 
مردم انقلابی و شهیدپرور بام ایران امرزو نیز با اعلام انزجار حمایت خود از مردم مظلوم بحرین را به گوش جهانیان رساندن.
 
نمازگزاران استان چهارمحال و بختیاری با شعارها همیشگی خود"مرگ برآمریکا" و "مرگ بر آل‌سعود خائن" جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه را محکوم کردند.
 
امروز بار دیگر طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و عشایر و بختیاری‌های دلیر عتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از رژیم دست نشانده و سفاک آل‌سعود و آل‌خلیفه اعلام کردند.
 
 
 
فریاد "مرگ بر آل سعود " نمازگزاران در خراسان جنوبی طنین انداز شد
 
مراسم راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه بیرجند در محکومیت جنایات آل‌سعود، آل‌خلیفه برگزار شد.
 
مردم ولایتمدار استان  امروز در محکومیت جنایات آل‌سعود، آل‌خلیفه و حمایت از خانواده‌های شهدای منا پس از اقامه نماز جمعه درشهرهای وبخشهای  این استان راهپیمایی کردند.
 
نمازگزاران بیرجندی با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایات رژیم آل‌خلیفه در بحرین و لغو تابعیت شیخ عیسی‌قاسم عالم مبارز بحرینی را محکوم کرده و از مقابل مسجد امام حسین (ع) تا میدان قدس راهپیمایی کردند.
 
مردم انقلابی خراسان جنوبی در این تظاهرات اعتراض‌آمیز جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را خواستار شدند.
 
نمازگزاران در جای جای خراسان جنوبی با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر آل‌سعود جنایتکار" و "مرگ بر آل‌خلیفه خائن" جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه را محکوم کردند.
 
فریاد "مرگ بر آل‌سعود " نمازگزاران جمعه در خراسان شمالی طنین‌انداز شد
 
نمازگزاران با حضور باشکوه در این راهپیمایی نفرت خود را نسبت به رفتار آل‌سعود اعلام کردند و خواستار پیگیری مجامع بین‌المللی درباره حادثه فجیع منا در حج سال گذشته شدند.
 
مردم و نمازگزاران خراسان‌شمالی با شعارهای "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل " نسبت به بی‌کفایتی آل سعود در مدیریت حج و همچنین دخالت‌های آمریکا و اسرائیل در امور مسلمانان ابراز نفرت کردند.
 
در این راهپیمایی نمازگزاران اعلام داشتند که عربستان جنایت بزرگی به بشریت کرده است و باید کمیته‌ای حقیقت‌یاب برای بررسی این موضوع تشکیل شود.
 
محکومیت جنایات "آل سعود" و "آل‌خلیفه" در پایتخت دفاع مقدس‌
 
مردم شهرهای مختلف استان خوزستان پس از برگزاری آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه راهپیمایی کردند.
 
در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم در نقاط مختلف استان خوزستان برگزار شد خوزستانی‌های قهرمان پرور فریاد مرگ بر آل سعود و مرگ بر آل خلیفه سر دادند.
 
نمازگزاران جمعه در خوزستان پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم بحرین و محکومیت جنایات رژیم آل‌خلیفه در این کشور در دست داشتند و لغو تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین را نیز محکوم کردند.
 
این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم کلانشهر اهواز به ویژه نمازگزاران جمعه از مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد و تا چهار راه آبادان ادامه داشت.
 
در این برنامه مردم اهواز همراه با خانواده‌های معظم شهدا و علمای این استان شعارهایی نظیر مرگ بر آل سعود و مرگ بر آل خلیفه سردادند و کودک کشی حکام عربستان سعودی در کشورهای اسلامی از جمله سوریه و یمن را نیز محکوم کردند.
 
جمعی از مسئولان استان خوزستان نیز در این راهپیمایی در کنار مردم شهیدپرور حضور داشتند و جنایات آل‌خلیفه در بحرین را محکوم کردند و خواستار توقف این جنایات شدند.
 
در شهرستان هفتگل نیز راهپیمایی اقشار مختلف مردم بعد از برپایی نمازجمعه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیلی پیربلوط، امام جمعه این شهر برگزار شد و اهالی دیار شهدای والفجر مقدماتی جنایات آل سعود و آل‌خلیفه را محکوم کردند.
 
در این آیین که از درب مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) واقع کوی شهید موسوی دامغانی آغاز شد مجاوران بارگاه ملکوتی هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواستار رسیدگی به جنایات حکام عربستان سعودی و بحرین شدند.
 
همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) پنجمین امام شیعیان جهان راهپیمایی مردم  مسجدسلیمان در محکومیت جنایات حکام عربستان سعودی و بحرین از مصلای امام خمینی (ره) نخستین شهر نفتخیز خاورمیانه برگزار شد.
 
در این راهپیمایی اهالی زادگاه سردار شهید بهنام محمدی‌راد، نخستین نوجوان شهید دوران هشت سال دفاع مقدس (بزرگمرد کوچک) شعار مرگ بر آل سعود و مرگ بر آل خلیفه سر دادند.
 
اهالی پایتخت دفاع مقدس از خرمشهر و آبادان و مینوشهر گرفته تا رامهرمز و باغملک و ایذه امروز همگی فریاد حمایت از ملت مظلوم بحرین و آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور را سر دادند و با مردم مسلمان بحرین ابراز همبستگی کردند.
 
راهپیمایی حمایت از شیخ عیسی قاسم و ملت مظلوم بحرین در 30 شهر خوزستان از جمله شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر، بهبهان، بندر هندیجان، لالی، شادگان، بندر ماهشهر، رامشیر، امیدیه، آغاجاری و بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.
 
فریاد "مرگ بر آل‌سعود" در پایتخت شور و شعور حسینی
 
مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان با حضور باشکوه خود نفرت و انزجار خود از اقدامات غیرانسانی رژیم آل سعود را با شعارهای "مرگ بر آل‌سعود"، "مرگ بر آل‌خلیفه"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل " اعلام کردند.
 
امروز بار دیگر اقشار مختلف مردم، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از رژیم دست نشانده و سفاک آل‌سعود و آل‌خلیفه اعلام کردند.
 
این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه و با حضور باشکوه مردم استان زنجان در شهرهای مختلف این استان برگزار و مردم خشم و انزجار خود از آل‌سعود و استکبار جهانی را نشان دادند.
 
نمازگزاران قمی جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه را محکوم کردند‌
 
مردم قم ظهر امروز با برگزاری راهپیمایی، حمایت خود را  از مردم مظلوم و انقلابی بحرین و شیخ عیسی قاسم اعلام کردند.
 
در این راهپیمایی که به‌صورت همزمان در دیگر شهرهای کشور برگزار شد، نمازگزاران جمعه قم جنایات رژیم آل سعود و سرکوب علما و مردم مظلوم بحرین را محکوم کردند.
 
مردم در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله و مرگ بر آل خلیفه، حمایت خود را از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و مرم انقلابی بحرین اعلام کردند.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر نهادهای انقلابی در اطلاعیه‌هایی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرده بودند تا پس از اقامه نماز جمعه، در راهپیمایی حمایت از مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم شرکت کنند.
 
محکومیت جنایات "آل‌سعود" و "آل خلیفه" توسط نمازگزاران کرمانی
 
 تظاهرات مردم انقلابی و بصیر کرمان امروز ظهر بعد از انجام فریضه نماز جمعه برگزار شد و مردم خشم و انزجار خود را از اقدامات خبیصانه آل سعود اعلام کردند.
 
مردم مومن و خداجوی شهر کرمان با فریاد شعارهایی از جمله "جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست" ، "آل سعود شرمت باد آمریکا ننگت باد" ، " تبت یدا ابی لهب آل سعود بی‌نسب " ، " مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" خشم و انزجار خود را از جنایت هولناک سرزمین منا و قتل عام مسلمانان اعلام کردند.
 
تظاهرکنندگان کرمان در پایان با قرائت بیانیه در حمایت از " آیت الله شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین هشدار دادند که اگر دست از دشمنی خود با مرجعیت بزرگ دینی برندارد توسط جوانان حزب الله ‌سرکوب و مدفون می‌شوند.
 
مردم سایر شهرستان‌های استان کرمان در شهرها و بخش‌ها و مکان‌های برگزاری نماز وحدت بخش جمعه نیز با برگزاری تظاهرات عوامل دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل را محکوم کرده و فریاد برائت از مشرکین سر دادند.
 
نمازگزاران در کرمانشاه جنایات "آل‌سعود" را محکوم کردند
 
مراسم راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه کرمانشاه در محکومیت جنایات آل‌سعود، آل‌خلیفه برگزار شد.
 
نمازگزاران در کرمانشاه در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایات رژیم آل‌خلیفه در بحرین و لغو تابعیت شیخ عیسی‌قاسم عالم مبارز بحرینی را محکوم کرده و از مقابل مسجد جامع شهر تا میدان آزادی راهپیمایی کردند.
 
مرزداران کرمانشاهی در این تظاهرات اعتراض‌آمیز جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را خواستار شدند.
 
نمازگزاران کرمانشاهی با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر آل‌سعود جنایتکار" و "مرگ بر آل‌خلیفه خائن" جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه را محکوم کردند.
 
خشم و نفرت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد علیه "آل سعود" و "آل خلیفه"
 
ظهر امروز و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی در محکومیت سالگرد کشتار حجاج بی‌گناه و جنایات ددمنشانه آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم بی‌دفاع بحرین در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه و با حضور باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای مختلف این استان برگزار و مردم استان خشم و انزجار خود از آل سعود و استکبار جهانی را نشان دادند.
 
این راهپیمایی با هدف پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم برگزار شد.
 
راهپیمایی امروز در شهرهای یاسوج، گچساران، باشت، دهدشت، سی‌سخت، لنده، چرام، بهمئی و دیگر شهرها و نقاط مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور باشکوه مردم برگزار شد.
 
مردم مومن و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی و باشکوه خود نفرت و انزجار خود از اقدامات غیرانسانی و ضدحقوق بشری را با شعارهای "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آل خلیفه"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل " را اعلام کردند.
 
برگزاری راهپیمایی مردم استان گلستان علیه رژیم آل‌سعود و آل‌خلیفه
 
راهپیمایی باشکوه نمازگزاران گلستانی در مناطق مختلف استان بر علیه رژیم‌های گرگ‌صفت آل‌سعود و آل‌خلیفه و حمایت از "شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
 
همزمان با سراسر کشور نمازگزاران در مناطق مختلف استان گلستان پس از اقامه نماز در محکومیت سالگرد کشتار حجاج بی‌گناه و جنایات ددمنشانه آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم بی‌دفاع بحرین راهپیمایی کردند.
 
راهپیمایان در این تظاهرات با سر دادن شعارهای "مرگ بر آل‌سعود"، "مرگ بر مرتجعین منطقه" و "مرگ بر آل‌خلیفه" انزجار و نفرت خود را از مستکبران جهانی و این 2 رژیم ملعون به جهانیان اعلام کردند.
 
این راهپیمایی علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود در سالگرد کشتار حجاج بی گناه و ایجاد فاجعه منا و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم برگزار شد.
 
مردم شجاع و مومن استان گلستان با حضور گسترده و پرشور، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و مرگ آل سعود و آل خلیفه را فریاد زدند.
 
نمازگزاران استان لرستان جنایات "آل سعود" و "آل‌خلیفه" را محکوم کردند‌
 
مردم ولایت مدار استان لرستان ظهر امروز پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی جنایات آل سعود و آل خلیفه خائن را در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.
 
امروز غیور مردان لرستانی با مشت‌های گره‌کرده و با فریاد الله‌اکبر، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به خیابان آمدند تا بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس آل سعود اعلام کنند.
 
مردم شهر خرم‌آباد که راهپیمایی خود را از مصلی الغدیر این شهر آغاز کردند با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات سعودی‌ها را محکوم  و یاد شهدای فاجعه منا را گرامی داشتند.
 
در آستانه سالروز فاجعه منا راهپیمایی علیه جنایات حاکم آل سعود علاوه بر شهر خرم‌آباد با حضور باشکوه مردم ولایتمدار در سایر شهرستان‌های استان لرستان نیز برگزار شد.
 
خروش سرزمین آفتاب در انزجار و محکومیت جنایات "آل سعود" و "آل خلیفه"
 
راهپیمایی نمازگزاران مردم شهر اراک برعلیه جنایات رژیم خونخواه و سفاک آل‌سعود و آل‌خلیفه خائن ظهر امروز و پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه درحالی برگزار شد که مردم غیور این سرزمین سراسر خشم و انزجار از رفتار ددمنشانه این جنایتکاران بود و با حضور در این راهپیمایی جنایت‌های حکومت منحوس آل سعود در حق ملت‌های مسلمان را محکوم کردند.
 
این درحالی بود که میعادکاه‌های نماز جمعه در سراسر استان مرکزی از خمین زادگاه امام روح الله(ره) تا محلات سرزمین گل و گیاه، از ساوه شهر یاقوت‌های سرخ تا زرندیه سرزین تولید و تلاش از فراهان سرزمین مردان بزرگ تاریخ ایران تا تفرش زادگاه مفاخر علم و ادب و آشتیان کهن سرزمین تمدن استان، از کمیجان سرزمین بکر طبیعت تا شازند و سربند دیار چشمه های خروشان، خنداب نماد اقتدار و دانش و اراک پایتخت صنعتی ایران اسلامی، همه و همه یکپارچه فریاد شعار مرگ بر ال سعود و مرگ بر آل خلیفه آنها شده بود.
 
در اراک، راهپیمایی مردم به‌صورت همزمان باسراسر کشور برگزار شد، نمازگزاران جمعه این شهر جنایات رژیم آل سعود و سرکوب علما و مردم مظلوم بحرین را محکوم کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله و مرگ بر آل خلیفه، حمایت خود را از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و مرم انقلابی بحرین اعلام کردند.
 
این راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، از مقابل مصلی بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی در محکومیت آل سعود و آل خلیفه حمایت از شیخ عیسی قاسم را فریاد زدند.
 
در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی و معاون سیاسی و برخی مسئولان اجرایی و مدیران کل استان و شهرستان اراک دوشادوش مردم همیشه در صحنه اراک و سرزمین آفتاب حضور داشتند.
 
در پایان راهپیمایی امروز اراک بیانیه ای در محکومیت جنایات آل سعود و ال خلیفه و زنده نگاهداشتن یاد شهدای منا و ضرورت پیگیری حقوق جانباختگان این حادثه دلخراش و محکومیت آل سعود قرائت شد.
 
نمازگزاران استان یزد در راهپیمایی با شکوهی جنایات "آل‌سعود" محکوم کردند
 
نمازگزاران جمعه یزد پس از اقامه نماز با حضور در راهپیمایی که به مناسبت فاجعه منا برگزار شد، جنایات آل سعود را محکوم کردند.
 
راهپیمایی نمازگزاران جمعه یزد ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه در محکوم کردن جنایت‌های آل‌سعود برگزار شد.
 
در مرکز استان یزد نمازگزاران با حضور در خیابان قیام، و سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایتهای آل‌سعود، این جنایتها را محکوم کردند.
 
شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آل‌سعود خائن"، "سعودی جنایت می‌کند استکبار حمایت می‌کند"، از جمله شعارهایی است که راهپیمایان امروز یزد سر دادند.
 
راهپیمایی امروز تا خیابان قیام انجام شد و بیانیه مردم یزد در محکومیت جنایتهای آل‌سعود در این راهپیمایی با سردادن شعارهای کوبنده "الله اکبر" قرائت شد.
 
پس از پایان این راهپیمایی و قرائت بیانیه، جمعی از راهپیمایان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام میدان امیر چقماق یزد، به مقام آنها ادای احترام کرده و فاتحه قرائت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    جالب بود
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    خونه ما هم نزدیک انجاست
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    من فکر نکنم هیچوقت عربستانی ها مدیریت حج رو به جهان اسلام واگذار کنند ، ولی لااقل کاش کمی عقل و بصیرت داشتن و از مهمانان خدا خوب استقبال میکردن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس