کد خبر 628749
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

منابع یمنی از اصابت دقیق یک فروند موشک بالستیک «زالزال 2» به یکی از پایگاه‎های مزدوران سعودی در حومه استان میدی در مرز عربستان خبر دادند.

به گزارش مشرق، یگان موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله عصر امروز(چهارشنبه) یک فروند موشک بالستیک را به سمت محل تجمع مزدوران سعودی-آمریکایی در اطراف منطقه «میدی» استان حجه واقع در غرب یمن شلیک کرد.
 
یک منبع نظامی ارتش یمن به شبکه «المسیره» گفته که موشک «زلزال2» به طور دقیق به پایگاه عناصر مسلح و مزدور سعودی در منطقه «کورنیش» واقع در حومه میدی اصابت کرد.
 
یگان موشکی ارتش یمن سه شنبه گذشته نیز یک فروند موشک دست ساز کوتاه برد را به سمت پایگاه های سعودی در منطقه الطوال و اطراف میدی در استان حجه شلیک کرد.
 
از سوی دیگر، «احمد العسیری» سخنگوی ائتلاف سعودی تجاوز به یمن با تاکید بر تغییر رویکرد تغییرات در جنگ یمن تهدید کرد که این ائتلاف با انجام حملات مستقیم، بمباران را تشدید خواهد کرد.
 
سخنگوی ائتلاف سعودی افزود: نیروهای ائتلاف پیشتر به حملات یمنی‌ها به مناطق مرزی واکنش نشان می‌دادند، اما از این پس با هرگونه حمله‌ای مقابله خواهند کرد و عملیات «بازگشت امید» به عملیات «حمله مستقیم» تبدیل خواهد شد.
 
ارتش یمن بارها اعلام کرد که تنها در صورتی به حملات موشکی خود پایان می دهد که عربستان دست از جنایات و کشتار مردم یمن بردارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    باید این موشکها بیشتر بشن . خیلی بیشتر . انشاالله حکومت سفاک آل سعود نابود میشه .
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    چرا انصارالله ریاض رو با موشک نمی زنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس