محمدرضا اسدزاده نویسنده کتاب موهن و غیرمجاز «من این نسل» در صف اعزام به نمایشگاه کتاب فرانکفورت قرار دارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا اسدزاده نویسنده کتاب موهن و غیرمجاز «من این نسل» در صف اعزام به نمایشگاه کتاب فرانکفورت قرار دارد.

خبرنگار ما در این باره کسب اطلاع‌ کرده که اعزام اسدزاده به نمایشگاه کتاب فرانکفورت با حمایت یکی از مدیران معاونت فرهنگی است که تمایلات افراطی به اصلاح‌طلبان دارد و حتی در زمان تصدی یکی از بخش‌های معاونت فرهنگی در روزنامه‌های اصلاح طلب نیز قلم می‌زند.

وی در دوره‌ای سردبیر خبرگزاری کتاب ایران «ایبنا» بود که چاپ کتابش با مضامین غیرمتعارف درباره نسل جوان در کشور آذربایجان برای فرار از ممیزی و نیز اظهاراتش علیه ممیزی که آن را «کلافه‌کننده» می‌داند در حالی که خود مدیر وزرات ارشاد بود باعث حساسیت رسانه‌های بر عملکرد وی شد که در نهایت نیز وی از این سمت کنار گذاشته شد.

گفتنی است کتاب «من این نسل»، در تاریخ 16 مهر 93 و با شماره نامه "1287134" به علت محتوای توهین آمیز علیه جمهوری اسلامی توسط اداره کتاب فاقد صلاحیت برای کسب مجوز اعلام شد و 3 بار بررسی و رد و حتی عدم انتشار آن به ناشر رسما اعلام شده است.

جالب اینجاست که عدم مجوز به این کتاب در زمان خود نیز با عث برکناری علی شجاعی‌صائین مدیر اداره کتاب وقت شد. علی شجاعی صائین در این راستا درباره این کتاب و نویسنده‌اش صراحتا گفته بود: بارها درباره‌ این کتاب و نویسنده‌اش به آقای صالحی هشدار داده بودم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    خود سلمان رشدی ملعون هم اگه ایران بود مدیران نامحترم بهش مجوز میدادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس