آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: چقدر خوب است که نیروهای اصیل و انقلابی به هم نزدیک شوند و در مورد مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی با هم توافق کنند.

به گزارش مشرق، تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع اسلامی بانک‌ها و سازمان دیده‌بان شفافیت با موضوع همکاری‌های متقابل با مفاسد اقتصادی در حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در مورد تفاهم‌نامه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی اظهار داشت: چقدر خوب است که نیروهای اصیل و انقلابی به هم نزدیک شوند و در مورد مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی با هم توافق کنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات را حل کنیم و جلوی مفسده‌ها را بگیریم. بنابراین این تفاهم‌نامه گامی است که موجب رضایت خداوند و حضرت ولی عصر (عج) می‌شود.

ابراهیم حکیم‌فعال دبیرکل مجمع اسلامی بانک‌ها نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در تفاهم‌نامه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی با سازمان دیده‌بان شفافیت بنا داریم در رابطه با فساد به مبارزه بپردازیم چرا که در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه میان سازمان دیده‌بان شفافیت و مجمع بانک‌ها به دلیل درخواست کمک متقابل بوده و بنا داریم در مبارزه با مفاسد اداری و بانکی فعالیت کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس