محمدرضا نفیسی آذر که مسئولیت نمایندگی اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در سوئیس را از سازمان گردشگری دریافت کرده است به علت «فعالیت غیرمجاز» نتوانست مجوز راه‌اندازی یک آژانس گردشگری در کشور خودمان را دریافت کند!

به گزارش مشرق، محمدرضا نفیسی آذر که در دولت یازدهم موفق شد به عنوان نماینده اطلاع رسانی گردشگری ایران در سوئیس کار خود را آغاز کند جالب است که بدون داشتن مجوزهای لازم، آژانس گردشگری را در ایران تأسیس کرده است و بدون مجوز در این آژانس فعالیت می‌کند.
 
اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در تاریخ 30 مرداد امسال در پاسخ به درخواست اخذ مجوز بند «ب» برای آژانس نفیسی (تک تراول) اعلام کرده است: « با توجه به عدم ایفاء تعهدات سپرده شده و فعالیت غیرمجاز قبل از اخذ پروانه بهره‌برداری تقاضای شما در خصوص اخذ مجوز بند ب "کان لم یکن" تلقی گردیده و اقدام بعدی نخواهد داشت. بدیهی است تشکیل پرونده مجدد جهت اخذ مجوز پس از تطبیق وضعیت با آیین‌نامه دستورالعمل و بخشنامه‌های موجود در زمان درخواست میسر بوده و استناد به مدارک و پرونده قبلی وجاهت قانونی نخواهد داشت.»
 
فقط یک پرسش از معاونت گردشگری کشور
 
* چطور به فردی همچون آقای نفیسی که به قوانین و مقررات جاری کشور خودش پایبند نبوده و بدون داشتن مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اقدام به تأسیس یک آژانس کرده و به اذعان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، فعالیت غیرمجاز در آن داشته است اعتماد کرده‌اید تا امور اطلاع‌رسانی گردشگری در کشور دیگری را به ایشان بسپارید؟
 
چطور یک نماینده جهانی مجوز گردشگری در ایران ندارد؟ +سند

پیش از این نیز نفیسی خطاب به مرتضی رحمانی موحد، معاونت گردشگری کشور عملکرد غیرقانونی خودش را اعلام کرده بود اما منتظر اخذ مجوز نماند و برای راه‌اندازی آژانسی غیرمجاز دست به کار شد.
چطور یک نماینده جهانی مجوز گردشگری در ایران ندارد؟ +سند

 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس