آرش آصفی بازیگر فیلم «رستاخیز» معتقد است سازمان سینمایی و وزارت ارشاد با عوامل فیلم خصومت دارند و پشت پرده «رستاخیز» دشمنی پنهانی وجود دارد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - آرش آصفی بازیگر فیلم سینمایی «رستاخیز» که در این فیلم ایفاگر نقش اصلی (بُکیر ابن حُر) بوده است در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق در خصوص اظهار نظر اخیر وزیر ارشاد درباره این فیلم گفت: همه این حرف ها نتیجه خصومت سازمان سینمایی و وزارت ارشاد با عوامل است که این وسط ضررش برای ما است. پشت پرده «رستاخیز» دشمنی پنهان وجود دارد که ریشه ای است که فکر نمیکنم اتفاق خاصی هم رخ بدهد و باید دستور اکران این فیلم از سوی بزرگان نظام صادر شود.

وی افزود: البته با این حذفیاتی که در فیلم رخ داد من خوشحالم اگر فیلم اکران نشود، اگر قرار است با نورانی کردن چهره حضرت عباس (ع) فیلم اکران شود همانطور که در جشنواره 92 بود به صورت کامل به نمایش در بیاید چرا که فیلم با این همه اصلاحات تاثیر منفی روی مخاطب خواهد گذاشت.
 
هجمه ها علیه فیلم بازی است/ آقای وزیر که سال 92 از فیلم دفاع می‌کرد! 

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: هجمه ها علیه «رستاخیز» همه بازی است و آقای درویش نباید انقدر خود را  به آب و آتش بزند چون از نظر من  این فیلم، فیلم امام حسین (ع) است و خود حضرت قطعا اتفاق خوبی را برای این فیلم رقم خواهند زد.

آصفی با اشاره به اظهار نظر اخیر وزیر ارشاد مبنی بر اینکه عوامل «رستاخیز» به دنبال بعد مالی فیلم هستند، تاکید کرد: جناب آقای وزیر ارشاد که الان لیست قیمت در می آورد همان وزیر ارشادی است که در جشنواره سال 92  از «رستاخیز» تعریف و تمجید و حمایت می کرد!

وی گفت: بالاخره فیلم «رستاخیز» فیلم دلی و احساسی است و مردم قطعا با خلوص نیت به دنبال تماشای این فیلم هستند.

به گزارش خبرنگار مشرق، فیلم سینمایی «رستاخیز» به عنوان آخرین ساخته احمدرضا درویش به تهیه کنندگی تقی علیقلی زاده حدود 8 سال زمان برای  ساخت آن صرف شد. یکسال پس از برگزاری جشنواره و نمایش آن، زمزمه هایی مبنی بر اکران آن در ماه محرم سال گذشته مطرح شد. همین اتفاق هم رخ داد و فیلم پس از عید فطر روی پرده سینماهای کشور رفت که این اکران یک روز بیشتر طول نکشید و با دستور مستقیم وزیر ارشاد فیلم از روی پرده پایین کشیده شد و بعدها علت این توقیف، نمایش چهره حضرت عباس (ع) در فیلم گفته شد. سازندگان این فیلم نیز حاضر به تاباندن نور بر چهره حضرت عباس (ع) نیستند و پرونده اکران این فیلم همچنان در وزارت ارشاد باز است و زمان قطعی اکران مجدد آن مشخص نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    با تحریفاتی که فیلم در نقل واقعه عاشورا کرده است دلیلی برای اکرانش وجود ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس