کد خبر 627806
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸

بازیگر سریال «پرستاران» گفت: در سریال «پرستاران» نقش یکی از پرستارها را بازی می‌کنم. قصه «پرستاران» در بیمارستان می‌گذرد، اما ربط مستقیمی به بیمارستان و کاراکترهای آنجا ندارد.

به گزارش مشرق، «فاطمه گودرزی» بازیگر سریال «پرستاران» گفت: چندی پیش به دعوت علیرضا افخمی برای بازی در نقش یکی از پرستارهای این سریال دعوت شدم، اما هنوز مقابل دوربین نرفته‌ام.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان اواخر هفته جاری بازی‌ام در این سریال شروع می‌شود. گروه تصویربرداری در این مدت سکانس‌های مربوط به شب را ضبط کردند و از آخر هفته قرار است بخش‌های روز را مقابل دوربین ببرند.

گودرزی با اشاره به همکاری خود با افخمی نیز بیان داشت: تا به حال تجربه همکاری مشترک با ایشان را نداشتم و خیلی خوشحالم که در این اثر بازی می‌کنم.

این بازیگر درباره قصه و نقش خود در این سریال گفت: قصه این سریال در بیمارستان می‌گذرد، اما ربط مستقیمی به بیمارستان و کاراکترهای آنجا ندارد و اپیزودها و قصه‌هایشان بر اساس افرادی که در قصه در حال رفت و آمد هستند تغییر می‌کند.

بازیگر سریال «دور دست‌ها» ادامه داد: چندی پیش نیز به دعوت جلیل سامان ایفاگر نقش مادر «روزبه» یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «نفس» شدم. این شخصیت از لحاظ سنی بزرگتر از خودم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس