همسر و دو دختر سرکرده شبکه تروریستی القاعده در ازای آزادی پسر فرمانده سابق ارتش پاکستان آزاد شدند.

 به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه «پاکستان»، مجله «لانگ وار ژورنال» (The Long War Journal) مدعی شده است که همسر و دو دختر ایمن الظواهری سرکرده شبکه تروریستی القاعده در ازای رهایی پسر «اشفاق پرویز کیانی» فرمانده سابق ارتش پاکستان آزاد شده اند.

این در حالی است که در رسانه های پاکستانی خبری دال بر ربوده شدن پسر فرمانده سابق ارتش پاکستان گزارش نشده است.

مجله پاکستانی «dunya today» به نقل از مجله «المصره» نوشته است: در ابتدا ارتش پاکستان حاضر به چنین تبادلی نبود اما پس از رایزنی های طولانی این تصمیم گرفته شد.

طبق گزارش مجله المصره خبر آزادی همسر و دختران الظواهری در اوایل ماه آگوست سال جاری میلادی از پایگاه های خبری وابسته به شبکه تروریستی القاعده منتشر شده بود.

پس از آن طبق اطلاعات همسر و دختران سرکرده القاعده به مصر فرستاده شدند اما نمی توان به طور دقیق گفت که آنها در اواخر ماه جولای یا اوایل ماه آگوست به مصر فرستاده شده اند.

از سویی دیگر روزنامه پاکستانی «نوای وقت» در گزارشی نوشته است: پسر ژنرال کیانی تاکنون نه توسط شبکه تروریستی القاعده ربوده شده است و نه گروهی اقدام به ربودن وی کرده است. به نظر می رسد که این شبکه تروریستی در جنگ روانی اقدام به انتشار چنین خبری کرده است.

شایان ذکر است «راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان دو ماه پیش به مصر سفر کرد و با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد. شواهد و قراین نشان از آن دارد که سفر فرمانده ارتش پاکستان به مصر در ارتباط با همین موضوع انجام شده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس