کد خبر 626927
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

جدا شدن انصاری از پرسپولیس هم از نظر مالی برایش بهتر شد هم از نظر بازی کردن در تیم جدیدش.

به گزارش مشرق، ساسان انصاری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار هفته عضویت در این تیم در لیگ برتر امروز قراردادش را فسخ کرد و از جمع سرخپوشان جدا شد تا بتواند در تیمی عضویت پیدا کند که فرصت بازی کردن داشته باشد.

انصاری ۱۱۰ میلیون تومان بابت قسط اول قرارداد از مسئولان باشگاه گرفته بود که برای فسخ قراردادش این مبلغ را بازگرداند و ۸۰ میلیون تومان هم برای دریافت رضایتنامه به پرسپولیس داد و جدا شد.

برخلاف اخبار منتشر شده رضایتنامه صادر شده برای انصاری مشروط نیست و این بازیکن به هر تیمی بخواهد می تواند برود اما مقصد او فولاد خوزستان است و فردا با این تیم قرارداد می بندد.

انصاری که با قراردادی ۵۵۰ میلیون تومانی به پرسپولیس پیوسته بود با مبلغ بهتری به فولاد می رود و اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که قرارداد او با فولاد حدود ۹۰۰ میلیون تومان خواهد بود.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    برای چی واقعا!!!!! بابا اینا پول بیت الماله !! سنگاپور و مالزی فوتبال ندارن ببین چه کشوری شدن
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    اونوقت برای اعزام چند نفر به مسابقات سایر ورزشها پول ندارند وزارت ورزش! یک بام و دوهوا - یعنی هم تبعیض به ورزش هم تبعیض به اقتصاد و بیت المال! فوتبال بی حاصل بی مدال بعد همیشه تو المپیک فقط می بازیم! اقتصاد هم داغونه این چه سطحی داره که باید از مهندس و دکتر و حقوق دان بیشتر بگیره؟ حتی ملی پوش و درجه سه هم نیست
  • مجید ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    هزینه های تیم پرسپولیس که بصورت مستقیم از بودجه ی دولت است و هزینه های تیم تراکتورسازی نیز با واسطه از بودجه ی دولت است. در کشوری که خیلی از مردم گرفتار یومیه ی خود هستند، از بیت المال به یک بازیکن که اگر بخواهیم در رده ی جهانی حساب کنیم شاید رده ی 1500 هم نداشته باشد، 900 میلیون تومان دستمزد بابت یکسال پرداخت شود. وقتی ما به قهرمانی که مدال طلای المپیک رو گرفته، یعنی در ورزش خودش نفر اول جهان است، سیصد سکه میدیم(اونهم ممکن است برای یک قهرمان یک بار در طول عمرش پیش بیاد)، اونوقت به بازیکننان فوتبال که فقط بلدند بزنند زیر توپ سالانه اینقدر پول بدیم!! واقعا این چه عدالتی است؟ واضح است که اگر فوتبال ما خصوصی بود، پرداخت هر مبلغی به ما ربطی نداشت ولی پرداخت از بیت المال واقعا دردناک است و باید فکری بحال آن شود.
  • من من ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    سنگاپور و مالزی لیگ فوتبال ندارن؟؟؟؟ میدونی رقم هزینه شده برای لیگ متلزی چند برابر لیگ ایرانه؟ فقط حق پخششون کل فوتبال ایران رو می خوره.... با اینکه در سطح 3 فوتبال اسیا هستن..... علت پیشرفتشون چیز دیگس برادر نه تعطیل کردن ورزش قهرمانی و کنسرت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس