کد خبر 626821
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

کامران نجف زاده با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شایعات لیست جعلی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کامران نجف زاده در صفحه اینستاگرامش نوشت: بنده بعد از بیست سال خبرنگاری مستاجرم.نه اینکه وضعم  بد باشد نه الحمدلله... فقط ادعای پاکدستی هم ندارم که ما خاطرات خوبی از بسیاری از اینهایی که ادعا و شعار پاکدستی داشتند نداریم.

اما کسی به ما خانه ای تحویل نداده  و زمینی را هم از مردم نخورده ایم گرچه زمین خورده همین مردمیم..چه برسد به نجومی!که با تخفیف!

اصلا هر کجا هر خانه‌ای به نام من یا برای من بود عکسش را بزنید و منتشر کنید و من کلیدش  را  تقدیم کنم.

البته  سه چهار سال پیش من هم به همراه سایر همکاران به شرط فاقد مسکن بودن به تعاونی‌ای به امید رسیدن به آپارتمانی پنجاه یا نهایتا شصت متری معرفی شدیم .کلی پول دادیم و کلی قسط مانده و هنوز احتمالا کلنگش را هم نزده باشند.

همراه من با معرفی نامه رسمی بسیاری از همکاران رسانه‌ای از تلویزیون یا مثلا عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایکس گرفته تا ایگرگ .

حالا دعوای سیاسی دارید  دم انتخاباتی بزنیدهیچ مشکلی نیست ولی یک کمی تحقیق کنید و ماجرا را کامل و همانطور که هست توضیح دهید .تیزی کشیدن هم اصولی دارد.چون ناخواسته اینجوری در حق من محبت می کنید اما صرفا جهت اطلاع عرض کنم می دانم این شایعه ها همیشه هست و حالا که ایران نیستم و دستم کوتاه است گویا باید تقاص تمام آن صرفا جهت اطلاع ها را پس بدهم اما توکل به خدا.برگشتم  با قدرت بیشتری نور در تاریکخانه حضرات می اندازم.چپ و راست هم ندارد.این دولت و آن دولت و شهرداری چی و هیچی هم در این مسیر برایم فرقی ندارد.کسی که می خواهد شیشه را پاک کند باید دست ها یش پاک باشد ...ماه پشت ابرنمی ماند.

پی نوشت:شرمنده شما مردمم ؛که صبورانه و با محبتی بی‌نظیر این چند روز را صبوری کردید
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس