کد خبر 626553
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

متهمان سابقه داری که با روش تصادف ساختگی از راننده های تهرانی اخاذی می کردند، شناسایی شدند. یکی از متهمان دستگیر و به 50 فقره زورگیری اعتراف کرده است.

به گزارش مشرق، چندی قبل مرد جوانی در تماس با پلیس از قصد اخاذی دو سارق مامور نما خبر داد. با حضور ماموران در اتوبان تهران- کرج یکی از متهمان با موتور سیکلت متواری اما نفر دوم قبل از فرار دستگیر شد.
 
با انتقال متهم و شاکی به پایگاه دوم پلیس اگاهی تحقیقات از انها آغاز شد. مرد راننده در شکایتش به ماموران گفت: در حال حرکت در اتوبان بودم که یک موتور سوار با آئینه خودرو برخورد کرد اما او مدعی شد اتفاقی نیفتاده و به راهمان ادامه دادیم.  دقایقی بعد دو موتور سوار سد راهم شدند و مدعی شدند مرد موتور سوار از من به خاطر فرار از صحنه تصادف شکایت کرده است.
 
راننده خودرو پژو اضافه کرد: دو مرد مامور نما مدعی شدند که با پرداخت 200 هزار تومان آنها می توانند کاری کنند که خودروام توقیف نشود. وقتی از پول صحبت کردند متوجه شدم که تصادف ساختگی و آنها در حال اخاذی هستند به همین خاطر با پلیس تماس گرفتم.
 
در ادامه متهم 35 ساله با اعتراف به اخاذی از رانندگان تهرانی گفت: به همراه دو دوستم با موتور در خیابان ها پرسه می زدیم و با شکستن آئینه یا تصادف ساختگی سد راه رانندگان می شدیم. با بتادین خود را خونین نشان می دادیم و از آنها اخاذی می کردیم. بیشتر از زنان به علت اینکه زود می ترسیدند اخاذی می کردیم. تابه حال از 50 راننده اخاذی کرده ایم. در اخرین اخاذی نیز ناکام ماندیم و همدستانم متواری و من دستگیر شدم.

زورگیری از رانندگان تهرانی با تصادف ساختگی +عکس


 
با اعترافات متهم به اخاذی از رانندگان تهرانی با روش تصادف ساختگی، سعید احمد بیگی بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 از مالباختگانی که به همین شیوه مورد اخاذی قرار گرفته اند خواست برای شکایت به این شعبه یا پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
 
گفتنی است تحقیقات برای دستگیری دو همدست متواری این فرد ادامه دارد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    خب چه کاریه؟!نمیخوای عکس یارو رو نشون بدی مجبوری تارش کنی؟
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    خب چه کاریه؟!نمیخوای عکس یارو رو نشون بدی مجبوری تارش کنی؟
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    این انگلهارا دستشان را قطع کنند سارقانی که امنیت روانی مردم مختل می کنند.
  • محمود ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    اینا رو آزاد نکنید که بازم میرن یه شهر دیگه از این دزدیها میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس