کد خبر 613168
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

دو سارق زورگیر که در مکان‌های خلوت محدوده تهرانپارس اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، توسط پلیس شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ ضرغام امیری، رئیس کلانتری 126 تهرانپارس در تشریح جزییات این خبر گفت: با ارایه چندین شکایت از سوی شهروندان تهرانی در محدوده های مختلف محله تهرانپارس، در خصوص زورگیری از آنها، پرونده ای در کلانتری 126 تشکیل و تیم های عملیاتی به صورت مستمر مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.
 
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق زورگیر با مشخصات ثابت ضمن پرسه زنی در محدوده های مختلف و خلوت این محله، انجام می شود.
 
رئیس کلانتری 126 تهرانپارس ادامه داد: به این ترتیب مأموران گشت های انتظامی محدوده هایی را که احتمال وقوع جرم می رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند و به گشتزنی های مستمر در این محدوده پرداختند تا اینکه شب گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به مأموران انتظامی مستقر در آن محدوده اعلام کرد که از سوی 2 زورگیر مورد سرقت قرار گرفته است.
 
سرهنگ امیری بیان داشت: بلافاصله مأموران با دریافت مشخصات متهمان یقین پیدا کردند که آنها همان سارقان تحت تعقیب هستند و متعاقبا محل هایی که احتمال حضور سارقان می رفت را تحت نظارت و کنترل قرار دادند تا اینکه سارقان و وسیله نقلیه همراهشان شناسایی و دستیگر شدند.
 
شایان ذکر است، متهمان پس از بازداشت، به کلانتری منتقل شده و پس از روبرویی با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از وی اعتراف و همچنین به ده ها فقره سرقت و زورگیری دیگر در این محدوده نیز اقرار کردند که متعاقبا پرونده به همراه متهمان به دادسرا منتقل شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس