مرگ مادر، به شدت آقای سوپر استار را به هم ریخت و موجب شد او در پایان یک جر و بحث، تلفن همراه را به طرف همسرش پرتاب کند. برخورد تلفن به صورت امبر و فریادهای او، موجب شدند همسایه‌ها با پلیس تماس بگیرند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- انتشار تصاویری از لحظه‌های بعد از کتک خوردن امبر هرد و پخش شدن گسترده این عکس ها در فضای مجازی، دقیقاً همان چیزی بود که هوادران امبر و همسر سابق‌اش انتظارش را داشتند. امبر هرد و جانی دپ، حالا روبه‌روی هم ایستاده بودند تا یک بمب رسانه‌ای را فعال کنند.
 
قبل از آشنایی، هر دوی آن‌ها بارها به خاطر رفتار خشونت آمیز و درگیری‌های خلاف قانون طعم بازداشت شدن را چشیده بودند و قابل پیش بینی به نظر می‌رسید که زندگی مشترک این دو چهره پرحاشیه نیز با چنین جنجال‌هایی، پایاراتزی‌ها را سیراب کند. امبر و جانی چطور به هم رسیدند؟ چرا از هم جدا شدند؟ بین‌شان چه اتفاقی رخ داد و چه ماجراهایی هنوز در راه است؟ برای پی بردن به جواب این سوال‌ها، باید تایم لاین این رابطه را مرور کنیم.
 
*2011 اولین ملاقات در پشت صحنه
 
 
هم چیز از پنج سال قبل شروع شد. بروس رابینسون اولین کارگردانی بود که به صورت مشترک از جانی دپ و امبر هرد برای فیلم‌اش دعوت کرد و به نوعی زمینه‌ساز آشنایی این دو شد. «خاطرات عجیب و غریب» همانطوری که از اسمش به نظر می‌رسید، فیلم عجیبی بود. کاراکتر دپ در فیلم، وارد یک رابطه عاشقانه بی‌سرانجام با شخصیت شانل (با بازی امبر هرد) می‌شد. این رابطه به دنیای واقعیت هم کشیده شد. تنها مدتی کوتاه بعد از اکران فیلم، شایعه‌های رابطه جانی و امبر به اوج خودش رسید.
 
بازیگری که همسرش را به خاطر سگهایش به قصد کشت زد،کیست؟+عکس 
 
*ژوئن 2012  دو جدایی برای یک پیوند
 
بعد از 14 سال زندگی مشترک با ونسا پارادیس، جانی دپ از مادر دو فرزندش جدا شد. امبر هرد نیز مدتی بعد از تایسا ون ری جدا شد تا مشخص شود دپ و هرد تصمیم‌شان را برای شروع رابطه گرفته‌اند. در شروع ملاقات‌های این دو نفر با هم جانی دپ برای نشان دادن احساس‌اش به امبر هرد، یک اسب به او هدیه داد!
 
*آوریل 2013  شکار شده‌ها
 
جانی و امبر برای اولین بار دست در دست هم در لس آنجلس دیده شدند. شاید برای خود آن‌ها این قدم بزرگی نبود اما رسانه‌ها تا می‌توانستند ماجرا را بزرگ کردند و به رابطه دو نفره هرد و دپ دامن زدند.
 
*ژانویه 2014  نامزدی تأیید شد
 
مجله معتبر «پیپل» در هفدهمین روز از ژانویه 2014 فاش کرد که جانی و امبر از بودن در کنار هم بسیار راضی هستند و قصد دارند همه سال‌های بعدی زندگی‌شان را نیز در کنار هم سپری کنند. قول و قرارهای اولیه ازدواج آنها در شرایطی گذاشته شد که گفته می‌شد هرد هیچ مشکلی در زندگی با دو فرزند جانی نمی‌بیند و به سادگی با آن‌ها کنار آمده است.
 
*آوریل 2014  می‌خواهم صد بچه داشته باشم!

در این ماه دپ برای اولین بار در یک گفت و گوی اختصاصی از حلقه نامزدی‌اش رونمایی کرد و نشان داد رابطه‌اش با هرد در وضعیتی کاملا جدی قرار دارد. او دو فرزندش را نیز مورد ستایش قرار داد و تأکید کرد که قصد دارد در کنار امبر، زندگی خانوادگی شلوغ‌تری داشته باشد: من عاشق بچه‌ها هستم. حالا دو فرزند عالی دارم و دوست دارم تعداد آن‌ها را به 100 برسانم.
 
*مه 2014  جنجال پیامکی

لو رفتن پیام‌های رد و بدل شده از گوشی تلفن امبر هرد، برای این زوج دردسرساز شد. پیام‌های حاوی متن صحبت هرد با یکی از دوستان جانی دپ بودند. از متن صحبت‌ها این طور به نظر می‌رسید که این زوج دعوای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و جانی، نامزدش را کتک زده است. با این وجود صحت پیام‌ها در آن مقطع زمانی تأیید نشد.

*فوریه 2015  ازدواج باشکوه

جزیره خصوصی جانی دپ در باهاماس، میزبان مراسم ازدواج او با امبر هرد بود. چهره‌های سرشناس زیادی در این مراسم زیبا و گران قیمت حضور پیدا کردند.

 بازیگری که همسرش را به خاطر سگهایش به قصد کشت زد،کیست؟+عکس
 
 
*مارس 2015  داستان یک مشت

در روزهای فیلمبرداری تازه‌ترین قسمت دزدان دریایی کارائیپ در کشور استرالیا، آسیب دیدگی دست راست کاپیتان جک اسپارو خبرساز شد. این آسیب دیدگی آنقدر جدی بود که دپ مجبور شد فیلمبرداری را رها کند و به آمریکا برگردد تا عمل جراحی و دوران نقاهت را پشت سر بگذارد. خیلی زود مشخص شد که این مصدومیت در طول فیلمبرداری رخ نداده است. گفته می‌شد امبر هرد در یک محفل خصوصی اعتراف کرده است که آسیب دیدگی جانی، به خاطر مشت کوبیدن به دیوار بعد از دعوای آن‌ها با هم اتفاق افتاده است.

ژوئن 2015  دردسر سگی!

انتشار تصویر دو سگ این زوج در استرالیا، دردسر عجیبی برای آن‌ها ساخت. حضور آن‌ها در این کشور به اندازه‌ای زیر ذره‌بین بود که وزیر کشاورزی کشور استرالیا از انتقال غیرقانونی سگ‌های این دو نفر به این کشور انتقاد کرد تا هر دو سگ، به قرنطینه 10 روزه بروند و بعد از مدتی، به آمریکا فرستاده شوند. این ماجرای باور نکردنی، تنش‌های بین جانی و امبر را افزایش داد.
 
سپتامبر 2015  شب شو

هرد و دپ، در کنار هم در شوی راک لس آنجلس حاضر شدند و شب خوبی را در کنار هم پشت سر گذاشتند تا شائبه‌های اختلاف‌شان کمرنگ شود. رفتار این دو نفر با هم در طول مراسم بهتر از همیشه بود و به نظر می‌رسید بازگشت به آمریکا، روحیه زیادی به هر دو نفر تزریق کرده است.
 
نوامبر 2015  این دو کلمه

«عجیب و سخت»، این توصیف امبر هرد از زندگی با جانی دپ در یک مجله معتبر فرانسوی بود. برای اولین بار از زمان آشنایی با همسرش، هرد چنین کلماتی را در وصف زندگی مشترک‌اش در یک فضای عمومی مطرح می‌کرد.
 
بازیگری که همسرش را به خاطر سگهایش به قصد کشت زد،کیست؟+عکس 
 
ژانویه 2016  از تو ممنونم امبر

به محض دریافت جایزه در جشنواره پالم اسپرینگز، جانی دپ این جایزه را به همسرش تقدیم کرد و پشت میکروفون، سخنرانی‌اش را به امبر هرد اختصاص داد: باید از همسرم تشکر کنم که من را تحمل می‌کند. که با همه این شخصیت‌های زندگی می‌کند. این برای من سخت است و حتما برای او هم سخت خواهد بود. اما این تحمل قرار بود تا کجا ادامه پیدا کند؟

آوریل 2016  ویدئوی مشهور

دردسر مربوط به انتقال غیرقانونی سگ‌ها به استرالیا هنوز تمام نشد بود. امبر و دپ مجبور شدند یک ویدئوی 43 ثانیه‌ای برای غذرخواهی از کشور استرالیا و ستایش اغراق آمیز از این کشور منتشر کنند. ویدئوی عجیبی که به سرعت روی اینترنت پخش و دیده شد و این زوج را تبدیل به سوژه شوخی‌های فضای مجازی کرد. حتی خود این دو نفر نیز بعدها این ویدئو را به مسخره گرفتند!
 
*21 آوریل 2016  درگیری در تولد

روز تولد 30 سالگی امبر هرد برای این زوج خوش‌یمن نبود. جانی در حالت غیرطبیعی در مراسم تولد او حاضر شد و این دو نفر دعوای سختی را تجربه کردند و شاید همین برخورد فیزیکی و مراسم منتهی به خشونت، سرآغاز جدایی آن‌ها از هم شد.
 

 
*21 مه 2016  پرتاب تلفن

فقط یک روز بعد از خبر تراژیک مرگ مادر جانی دپ، پای پلیس بالاخره به درگیری دپ و هرد باز شد. مرگ مادر، به شدت آقای سوپر استار را به هم ریخت و موجب شد او در پایان یک جر و بحث، تلفن همراه را به طرف همسرش پرتاب کند. برخورد تلفن به صورت امبر و فریادهای او، موجب شدند همسایه‌ها با پلیس تماس بگیرند. این آخرین روز زندگی مشترک آن‌ها زیر یک سقف بود.
 
23 مه 2016  طلاق رسمی شد

جانی و همسرش در این روز برگه‌های طلاق را امضا کردند و به صورت رسمی از هم جدا شدند. ازدواج دپ و هرد، فقط 15 ماه دوام آورد.
 
27 مه 2016  توفان عکس‌ها

طلاق، پایان جنجال‌های این زوج نبود. فقط 4 روز بعد، تصاویری از چهره آسیب دیده امبر هرد ابتدا به دادگاه تحویل داده شد و سپس به فضای مجازی رسید. هرد ادعا کرد که جانی این بلا را سر او آورده است. قاضی این پرونده بلافاصله نزدیک شدن جانی به فاصله صد یاردی امبر را ممنوع اعلام کرد.
28 مه 2016  درست در روزهایی که همه سلبریتی‌ها مشغول جبهه گرفتن در دعوای دپ و هرد بودند، دختر جانی پستی در اینستاگرام منتشر کرد و با اشاره به رفتاری مهربانانه پدرش، مشغول دفاع از او شد. جالب اینکه هر دو همسر سابق جانی نیز مصاحبه‌هایی در حمایت از او انجام دادند و اعلام کردند که هرگز باور نمی‌کنند جانی، امبر را کتک زده باشد.
 
 
بازیگری که همسرش را به خاطر سگهایش به قصد کشت زد،کیست؟+عکس
 
 
31 مه 2016  بازی دادگاهی

رای نهایی هنوز صادر نشده و بازی هنوز هم ادامه دارد. در این مرحله از جنگ علنی امبر هرد و جانی دپ، این وکلای آن‌ها هستند که در بازار داغ مصاحبه‌های شرکت می‌کنند. وکیل هرد ادعا کرده که او یک قربانی خشونت خانگی است و جانی باید بدون در نظر گرفتن شهرت و جایگاه، به این خاطر مجازات شود. وکیل دپ اما تأکید دارد که امبر برای پوشاندن مشکلات روحی خودش، قصد دارد دپ را تبدیل به چهره‌ای منفور کند. حداقل تا امروز، بیشتر رسانه‌ها طرف امبر را گرفته‌اند و از او حمایت می‌کنند اما این به آن معنا نیست که همه داستان‌های روایت شده توسط او، حقیقت محض هستند. با هر نتیجه‌ای در دادگاه، هم هرد و هم دپ بازنده خواهند بود. بازنده‌هایی که نتوانستند پایه‌های زندگی مشترک‌شان را حفظ کنند.
 
جانی برگشت

روز یکشنبه «جانی دپ» پس از جنجال‌های پر سروصدایی که در مورد زندگی مشترکش با «آمبر هرد» منتشر شده بود برای اولین بار در یک جمع عمومی حاضر شد. دپ جلوی عکاس‌ها لبخند به لب داشت و با خوش‌رویی با آنها برخورد کرد. احتمالاً او این گونه می‌خواسته نشان دهد طلاق آمبر هرد و جنجال‌های ناشی از آن چندان در روحیه‌اش تأثیر نداشته است. در مراسم خیریه‌ای که در مینه‌سوتا برگزار شد، علاوه بر جانی دپ چهره‌های مشهوری همچون جنیفر گارنر، باز آلدرین و تونی بلر نیز حضور داشتند اما بیش از همه این دپ بود که مورد توجه عکاسان و حضار قرار گرفت. دپ نیز سنگ تمام گذاشت و در بخشی از مراسم روی صحنه آمد و در کنار گروه موسیقی که در حال اجرای برنامه بود به هنرنمایی پرداخت. به گزارش دیده بان، دپ در حالی به غیبت خود در جمع عمومی پایان می‌دهد که مدتی را برای دور ماندن از اخبار جنجالی ناشی از طلاقش در جزیره خصوصی‌اش و در کنار دخترش و همسر سابق اولش «ونسا پارادی» گذرانده بود. این در حالی است که اخباری در مورد آمبر هرد نیز منتشر می‌شود که نشان می‌دهد او نیز نقشه‌های تازه‌ای برای زندگی‌اش کشیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • 182 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    3 0
    20سال فاصله سنی داشتن ....
  • مانترا ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    1 1
    اگر تا اخر عمر یا حداکثر بیست یا سی سال باهم زندگی میکردند باید تعجب میکردیم چون این یک رسم وروال عرفی در هالیوود است که بازیگران در زندگی خانوادگی مرتکب خیانت به همسر وروابط نامشوع باشند دریکی از بازیگران زن هالیوودی تاهفت ازدواج رسمی هم گزارش شده است ومتاسفانه تا وقتی مردم یک جامعه با ولع خاصی گزارش مفاسد اخلاقی هنرپیشه ها یا فلان ورزشکار برایشان جالب است وبرای کسب خبر سرو دست میشکنند این هنجار شکنیها رواج بیشتری هم میابد
  • سعید ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    7 0
    تیتر با متن نمی خونه!اصلا دعوا بر سر سگ تو متن وجود نداره که
  • صدف IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 1
    به نظرمن هم جانی دپ مردی نیست که بخوادهمسرش روتنهابه خاطریک تلفن ناراحت کننده کتک بزند. به نظرمن دپ هراخلاق بدی داشته باشددست بزن ندارد. بعدشم اگه خودتون بودید،دوست داشتیدخبرطلاق یادعواخانوادگیتون اینطورتوی رسانه هابپیچه؟بیچاره هاگناهی نکردن که بازیگرشدن.
  • ملیکا IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 1
    خدایاتوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس