کد خبر 626404
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی با توجه به نتایجی که در المپیک ریو کسب شد، گفت: باید تغییراتی را اعمال کنیم که هیچ مدعی جوان و آینده‌داری پشت خط و در سایه نام بزرگان نماند.

به گزارش مشرق، رحیم علی آبادی با تاکید بر اعمال تغییرات لازم در بدنه مدیریتی کشتی فرنگی و جوانگرایی در عرصه ملی اظهار داشت: نتایجی که در المپیک ریو بدست آمد ثابت کرد که کشتی فرنگی نیاز به یک نگرش نو و پوست اندایز دارد. مطمئنا اگر این اتفاق برای رقابتهای آتی رخ ندهد دوباره شاهد اتفاقات و نتایجی تلخی خواهیم بود که در المپیک گریبان کشتی فرنگی را گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی چه خواهد شد، گفت: تصمیمات لازم در نشست شورای فنی و با توجه به بررسی نتایج المپیک گرفته می شود، اما مطمئنا از این پس شاهد اجرای دقیق قانون و فراین انتخابی تیم ملی خواهیم بود و جوانگرایی در بدنه تیم ملی در دستور کار قرار خواهد داشت.

نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ ادامه داد: ما اگر از همین امروز هم برای المپیک ۲۰۲۰ استارت بزنیم باز هم دیر است در نتیجه باید طوری عمل کنیم که دیگر شاهد تکرار نتایج المپیک ریو نباشیم و جوانگرایی را در عرصه ملی اعمال کنیم.نسل جوان دیگر نباید پشت خط بماند و حالا نوبت جوانانی است که می توانند جا پای بزرگان گذاشته و افتخارات آنان را تکرار کنند.

علی آبادی در پایان با تاکید بر اجرای اصل جوانگرایی و قانونمندی در آینده کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: مطمن باشید تصمیمات آتی شورای فنی بر پایه شایسته‌سالاری است و یقین بدانید از این پس با اجرای دقیق فرایند انتخابی تیم ملی هر کشتی‌گیری که شایسته و لایق عضویت در تیم ملی بود، می تواند بدون نگرانی از پشت خط ماندن در عرصه ملی حضور یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس