کد خبر 626291
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

نیروهای ارتش سوریه به کمک نیروهای مقاومت و حملات هوایی جنگنده‌های سوری و روسی توانستند حملات تروریست‌ها برای اشغال دوباره شهر باستانی تدمر را ناکام گذاشتند.

به گزارش مشرق، گروهی از عناصر تروریستی داعش به سرکردگی «یوسف احمد سلطان»، فرمانده ارشد داعش در بیابان‌های شرقی «حمص» حملات سنگینی را ساعتی قبل علیه مواضع نیروهای سوری در حومه جنوبی شهر «تدمر» آغاز کردند.

هدف از این عملیات علاوه بر نفوذ به مناطق جنوبی این شهر، برهم زدن تمرکز نیروهای سوری در جبهه غرب منطقه گازی «اراک» و اطراف منطقه گازی «الشاعر» بوده است.

نیروهای سوری مستقر در منطقه با هوشیاری کامل، تحرکات تروریست‌ها را رصد کردند و توانستند با کمینی موفقیت آمیز تمامی عناصر گروه از جمله سرکرده‌ی ارشد این گروه تروریستی را به هلاکت برساندند.

جنگنده‌های سوری و روسی مواضع و تجمعات تروریست‌ها را در ارتفاعات «السخنه»، «الطیبه»، حومه روستای «آراک» و جاده «تدمر_السخنه» هدف قرار دادند و خسارت سنگینی را به تروریست‌ها وارد کردند.

از سوی دیگر، همزمان با حملات جنگنده‌ها و نزدیک شدن نیروهای سوری و تیپ فاطمیون به منطقه آراک، ده‌ها تن از عناصر داعش مستقر در منطقه السخنه از منطقه گریختند و به مکان نامعلوم متواری شدند.

نیروهای ارتش سوریه در 8 فروردین سال جاری بعد از ده ماه اشغال شهر باستانی تدمر توسط تروریست‌ها، توانست این شهر را آزاد کند و مانع تخریب آثار باستانی این منطقه شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    با بیهوش کننده و مواد ناتوان کننده اول داعشی ها را بزنید و بعد انها را زنده بگیرین و قطعه قطعه کنین و بفروشین به ملل کافر و پول را بدین سرباز ارتش و خانواده جانباز و اسیر و شهید در سوریه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس