قائم‌مقام جمعیت رهپویان گفت: بعد از این همه امتیاز دادن دولتمردان ما خوشحال و شادان از صدقه سری هستند که قرار است آمریکا به ما بدهد و در این شرایط ما باید به سخنان آقای ظریف دلخوش کنیم.

به گزارش مشرق، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید ظریف وزیر امور خارجه کشورمان برای گرفتن نامه آرامش‌بخش از وزارت خزانه‌داری آمریکا برای تعامل بانک‌های خارجی با ایران اظهار داشت: ما بالاخره پس از 3 سال متوجه شدیم که دیپلماسی فعال و تعاملی مورد ادعای دولت نتیجه‌اش به کجا می‌رسد و چگونه جمع‌بندی می‌شود.

سروری ادامه داد: ما بعد از این همه امتیاز دادن به طرف مقابل می‌بینیم که دولتمردان ما خوشحال و شادان از صدقه سری هستند که قرار است آمریکا به ما بدهد در حالی که کمترین خروجی برجام را رعایت نکرده‌اند و در این شرایط ما باید به سخنان آقای ظریف دلخوش کنیم.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اگر دولت یازدهم هیچ دستاوردی هم نداشت، برجام کفایت می‌کند، تصریح کرد: از سوی دیگر سخن آقای ظریف مبنی بر گرفتن نامه آرامش‌بخش از آمریکا حد دستاوردهای برجام برای ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامی برای ملت ایران تولید کرد، اقتدار و عزت ناشی از مواضع حضرت امام و جوهره انقلاب بود و اگر امروز مدل مردمسالاری دینی جهان اسلام را تحت تاثیر قرار می‌دهد به خاطر همین مواضع انقلابی و پیروز است اما متاسفانه سخنانی همچون مواضع آقای ظریف آن سابقه درخشان انقلاب را در نظر ملت‌ها تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سروری در پایان افزود: گذشته از این سخنان آدرس‌های جدیدی که مسئولان از مواضع رسمی جمهوری اسلامی به جای مواضع انقلاب القا می‌کنند، خطری بسیار بزرگ‌تر محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسین ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    اگر درس گرفته بشه خوبست ولی بعید به نظر میرسه
  • ناشناس ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    بعد از امتیاز دادن ها حالا منتظر نامه آرامش بخش کدخدا هستند !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس