کد خبر 626192
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که تیم ملی در بازی با قطر در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده است.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره برتری 2 بر صفر ایران برابر قطر گفت: به نظر من تیم ایران در حد و اندازه خود ظاهر نشد. از این تیم انتظار بیشتری داشتیم ولی باید گفت که بازی اول همیشه شرایط سخت است. این بازی جذابیت فوتبالی نداشت و با اینکه ما میزبان بودیم ولی مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.

وی افزود: امیدوارم در بازی‌های بعدی تیم جوان‌تری را روانه مسابقات کنیم و با توجه به بازیکنان با استعدادی که داریم بازی‌های بهتری ارائه دهیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: چند بازیکن از شرایط آرمانی خود به دور بودند و می‌توان گفت این ناآمادگی به دلیل حساسیت زیاد بازی اول بود.

زرینچه درباره حواشی به وجود آمده در این دیدار تصریح کرد: این کارها به ضرر فوتبال ما است و فرهنگ ما این اتفاقات را قبول نمی‌کند. این نوع درگیری‌ها اعتبار فوتبال ما را زیر سؤال می‌برد. البته من هم قبول دارم داور در حد و اندازه این بازی نبود و به این دلیل که ما تیم اول آسیا هستیم می‌شد تیم داوری بهتری برای این بازی درنظر گرفت. 

بازیکن پیشین تیم ملی ایران درباره دیدار سه‌شنبه هفته پیش‌روی تیم ملی مقابل چین گفت: بازی چین مقابل کره جنوبی را دیدم آنها خیلی خوب توانستند دو گل خورده برابر کره جنوبی را جبران کنند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. چین می‌تواند تیم خطرناکی برای ما باشد. ما باید برابر این تیم بسیار هوشیار بازی کنیم. چین همیشه جلوی ما شکست خورده است ولی بازیکنان ما نباید به این مسائل توجه کنند. امیدوارم با بازی خوب بتوانیم چین را در زمین خودش شکست دهیم.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس