کد خبر 626042
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

سخنگوی دولت گفت: با همکاری مشترک دولت و مجلس بیش از 48 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به بازنشستگان، شاغلان و کشاورزان پرداخت می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت که در سالن سینما جهان‌نما این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع آب شرب و کمیسیون ماده 215 که بنده مسؤول آن هستم هفته آینده دستور تصویب آن صادر می‌شود، اظهار کرد: بودجه اعتباری قبل از آذرماه باید به مجلس داده شود و ردیف اعتباری را برای آب‌رسانی به این منطقه در نظر می‌گیریم.

‌وی افزود: 66 طرح با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی مستقیم صورت گرفت و آثارش شاید در کوتاه‌مدت در زندگی مردم احساس نشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز میزان فروش نفت از 2 میلیون و 250 هزار بشکه نفت به 2 میلیون و 350 هزار بشکه رسید و 30 درصد هم در بخش مالیات و حقوق گمرکی افزایش داشتیم که می‌تواند نوید خوبی باشد.

این مسؤول ادامه داد: دولت در کوتاه‌مدت برای خروج از مشکلات اعطای تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی برای 7 هزار و 500 واحد تولیدی در نظر گرفته است.

نوبخت خاطرنشان کرد: برای اجرای‌های طرح عمرانی در خطه شمال چهار راه بزرگ مواصلاتی در نظر گرفته شد که بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار تزریق می‌شود که بخشی انجام شد.

وی افزود: رئیس جمهور شخصاً این دستور را به سازمان برنامه و بودجه دادند و قبل از پایان امسال بیش از هزار میلیارد تومان تزریق می‌کنیم تا گشایش احساس شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه در سفر رئیس جمهور به مازندران برای کنارگذرها نیز دستوراتی داده شد، تصریح کرد: با همکاری مجلس مشکل گندم‌کاران و زارعان برطرف شد.

نوبخت گفت: با همکاری مشترک دولت و مجلس بیش از 48 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به بازنشستگان، شاغلان و کشاورزان پرداخت می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس