کد خبر 625974
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

یک شهروند بحرینی حال و هوای متحصنان در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی این کشور را به تصویر کشید.

به گزارش مشرق، یک شهروند بحرینی، حال و هوای تحصن شب گذشته متحصنان در اطراف منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی در این کشور را به تصویر کشید.

بر اساس این گزارش، طبق روال، هر شب که از راه می‌رسد، متحصنان در میدان الاعتصام جمع می‌شوند تا شعارهای صلح‌آمیز در محکومیت ظلم و ستم رژیم ظالم آل خلیفه سر دهند.

برخی از متحصنان قرآن می‌خوانند و برخی نیز به سخنان کسی که از روی ایمان و یقین سخن می‌گوید گوش می‌کنند. همچنین برخی از جوانان نیز به نوبت به نگهبانی از اطراف محل تحصن می‌پردازند. جوانانی که در عنوان جوانی به سر می‌برند. برخی از آنها دارای فرزند، برخی در شرف ازدواج هستند و برخی نیز دیگران آنها را به تاخیر انداختن ازدواج تشویق کرده‌اند.این جوانان می‌گویند: درهای شهادت برای ما باز است و ممکن است ما به شهادت نائل شویم. این روحیه شهادت حتی در کودکان نیز دیده می‌شود.

زنان و دختران نیز غذاهای لذیذ با چاشنی پیروزی و عزت و شرف و کرامت برای متحصنان طبخ می کنند. این روزها روزهای سرنوشت ساز و نقطه عطف خطرناکی برای ملت بحرین است تا سرنوشت خود را مشخص کند. تاریخ ثابت کرده است که ملت بحرین ملتی است که جز طعم پیروزی چیزی نمی‌ شناسد و غیر از طعم شکست و خواری چیزی به دشمنانش نمی چشاند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

رژیم آل خلیفه اخیرا در راستای سرکوب معترضان، شیخ عیسی قاسم  رهبر نهضت اسلامی بحرین را به «پول‌شویی و کمک به تروریسم» متهم کرده است.

این در حالی است که حکومت بحرین 31 خرداد گذشته، شیخ عیسی قاسم را از حق شهروندی محروم کرد.
 
 
{$sepehr_album_44218}
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس