روزنامه لس‌آنجلس تایمز نوشت 8 ماه پس از اجرای برجام، تغییری در اقتصاد ایران صورت نگرفته و بسیاری از ایرانیان آمریکا را مقصر می‌دانند.

به گزارش مشرق، گزارشگر این روزنامه که در تهران بوده می‌نویسد: هشت ماه پس از اجرای برجام، وعده‌های حسن روحانی رئیس‌جمهوری برای ایجاد کار و افزایش درآمدها تحقق نیافته و سرمایه‌گذاری خارجی کند است.
 
لس‌آنجلس تایمز در ادامه آورده است: بهای کالاهای اساسی همچنان در مسیر افزایش قرار دارد، مردم در کوچه و بازار تهران در این‌باره حرف می‌زنند. یک حسابدار 26 ساله، می‌گوید: از زمان اجرای برجام اوضاع بدتر شده است. او و نامزدش که برق‌کار است می‌گویند بهای گوشت و سبزیجات طی دو سال گذشته دو برابر شده است و آنها به سختی می‌توانند اجاره آپارتمان کوچک‌شان در شرق تهران را بپردازند. بسیاری آمریکا را مقصر می‌دانند که بعضی تحریم‌ها را نگاه داشته است.
 
لس‌آنجلس تایمز اضافه کرد: بعضی ایرانیان حسن روحانی را برای بالا بردن غیرواقعی انتظارات مردم مقصر می‌دانند.
 
هادی پناهیان معلم 29 ساله می‌گوید: «انتخاب مجدد روحانی غیرممکن است.» گزارش‌ها از حقوق‌های نجومی مقام‌های ارشد دولتی موجب خشم عمومی شده است. نرخ بیکاری اعلام شده توسط دولت 11 درصد است، اما به باور کارشناسان نیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه بیکار هستند.
 
یک معلم 72 ساله بازنشسته می‌گوید: توافق نمی‌تواند مشکلات ما را حل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • طاهره تندروصالح ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    مرگ برامریکاومزدوران داخلی وخارجی اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس