کد خبر 625741
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

در حالی که گزارش‌ها حاکی از تلاش عربستان برای حمله گسترده به صنعا و تعز است؛ در پی بمباران یک خانه در صعده 16 غیرنظامی که اغلب زن و کودک بودند جان باختند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های عربستان از ساعت‌های اولیه بامداد چهارشنبه (امروز) جمله به دانشکده نظامی صنعا در منطقه الروضه این شهر را آغاز کرده‌اند.

پایگاه خبری «یمنی پرس»، گزارش داد که تا کنون این منطقه 15 بار مورد هدف جنگنده‌های سعودی که بر اساس طرح عربستان برای تخریب زیرساخت‌های یمن عملیات انجام می‌دهد، قرار گرفته است.

در حالی که عملیات عربستان در این منطقه ادامه دارد گزارش‌ها حاکی است شماری از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه کشته و زخمی شدند.

گزارش‌های رسانه‌های نزدیک به عربستان و شبه نظامیان وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی این کشور حاکی است که ائتلاف سعودی عملیات گسترده‌ای را برای هدف قرار دادن صنعا و تعز تدارک دیده است.

در همین راستا امروز گمرک و فرودگاه صنعا، پایگاه نظامی الدیلمی و بخشی از املاک و زمین‌های کشاورزی شهروندان یمنی در صنعا هدف حملات ائتلاف سعودی قرار گرفت.

در یکی از این این حملات باغ یکی از شهروندان یمنی مورد هدف قرار گرفت که یک عروسی در آن برگزار شده بود و منجر به کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن چند تن دیگر شد.

عربستان همچنین به یک خانه در منطقه الصحن در استان صعده حمله کرد که در پی آن 16 غیرنظامی کشته شدند.

یک منبع محلی به شبکه خبری «المسیره»، گفت در زمان حمله به این خانه سه خانوار در آن سکونت داشته‌اند و به این ترتیب بیشتر قربانیان این حمله کودک و زن هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس