رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من به هواداران اطمینان می‌دهم که جایی برای نگرانی نیست و خطری پرسپولیس را در پرونده شکایت ژوزه تهدید نمی‌کند.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به اقدام باشگاه پرسپولیس برای خرید اتوبوس اختصاصی برای این تیم گفت: من همیشه گفته‌ام که پرسپولیس باید در مسیر تبدیل شدن به یک باشگاه کامل حرفه‌ای قدم بردارد. ما تا الان تیم بودیم و از حالا به بعد باید یک باشگاه کامل باشیم. از همین جهت سعی کردیم طبق برنامه نیازهای باشگاه را برطرف کنیم و تهیه اتوبوس برای برطرف شدن مشکل حمل و نقل کلیه تیم‌های باشگاه هم یکی از همین موارد مورد نیاز بود که برای برطرف کردن آن اقدام کردیم.

او ادامه داد: هواداران باید بدانند که این تصمیم فقط برای تیم بزرگسالان باشگاه نیست و حتی تیم‌های پایه پرسپولیس نیز از این امکانات بهره خواهند برد و از این به بعد دیگر مشکلی برای حمل و نقل بازیکنان وجود نخواهد داشت.

تیم پرسپولیس در هفته پنجم لیگ در شرایطی باید در شهر تبریز به مصاف تراکتورسازی برود که به دلیل ناآماده بودن چمن استادیوم یادگار امام، مکان برگزاری این دیدار نامشخص است و این امکان وجود دارد بازی در زمین اختصاصی تراکتورسازی برگزار شود. آیا باشگاه پرسپولیس اعتراضی به برگزاری احتمالی دیدار در این ورزشگاه ندارد؟ رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال اظهار داشت: ما هیچ اعتراضی به مکان برگزاری این بازی نداریم. باشگاه پرسپولیس تابع مقررات است و هر تصمیمی که سازمان لیگ راجع به محل برگزاری این دیدار بگیرد ما از آن تبعیت خواهیم کرد و بدون هیچ اعتراضی خواهیم پذیرفت. البته امیدوارم در صورت برگزاری بازی در زمین اختصاصی تراکتور مشکلی پیش نیاید و بازی خوبی را شاهد باشیم. تراکتور هم مانند پرسپولیس باشگاه بزرگی است و می‌دانم که آنها هم دوست دارند این دیدار در بهترین شرایط برگزار شود. باید با هم تعامل داشته باشیم تا به امید خدا هواداران دو تیم بازی خوبی را در تبریز تماشا کنند.

بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به ژوزه مانوئل سرمربی پرتغالی سابق این تیم و خطر کسر امتیاز احتمالی از سوی فیفا، باعث ایجاد نگرانی در میان هواداران پرسپولیس شده است. جعفر کاشانی در واکنش به این موضوع گفت: قسمت حقوقی باشگاه در حال بررسی شرایط این پرونده است و جای نگرانی نیست. درست است که این مشکل برای گذشته است اما اینکه چرا و چگونه به وجود آمده است دیگر اهمیتی ندارد و باید تلاش کرد تا هرچه زودتر به بهترین نحو ممکن حل شود که با تلاش تیم حقوقی باشگاه و هواداران انشاءالله به زودی این مشکل هم برطرف خواهد شد. من به هواداران اطمینان می‌دهم که جایی برای نگرانی نیست و خطری پرسپولیس را در این پرونده تهدید نمی‌کند.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس