دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: محور تصمیم‌گیری باید احزاب و «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» باشد.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری و عضو ارشد فراکسیون اقلیت مجلس(امید)، درباره سازوکار جدید «شورای‌ عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان» اظهار کرد: معتقدیم کار این شورا به پایان رسیده است. شورایعالی عالی سیاستگذاری برای انتخابات مجلس دهم بود و حال که انتخابات مجلس دهم تمام شده باید یک فکر جدید برای انتخابات سال بعد کرد.

کواکبیان با بیان اینکه هدف ما این است که «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» که شامل احزاب اصلاح‌طلب است تقویت کنیم و احزاب تصمیم‌گیری کنند، گفت: ما با حضور چهره‌های شاخص برای تصمیم‌گیری مخالف نیستیم و باید از آنها هم استفاده کرد اما محور تصمیم‌گیری باید احزاب و «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» باشد.

شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در هفته‌های گذشته پس از دیداری با رئیس دولت اصلاحات تصمیم به ادامه فعالیت برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال 96 با ساز و کاری جدید گرفت.

برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب همچون صادق خرازی موسس حزب ندای ایرانیان، حجت الاسلام منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در  روزهای گذشته انتقاد جدی را نسبت به سازکار ادامه فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وارد کرده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس