22 نفر از عوامل انتشار تصاویر مستهجن در تلگرام، واتس آپ و اینستاگرام توسط سپاه کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سید صداقت رضایی اظهار داشت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان حوزه ضد امنیت اخلاقی افرادی را که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر مستهجن در فضای تلگرام، واتس آپ و اینستاگرام می‌کردند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق اینترنت و سایر فضاهای مجازی جرم تلقی می‌شود گفت: براساس بندهای الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه این افراد مورد تعقیب قضایی قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه استان و هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی این افراد که در حوزه ضد امنیت اخلاقی  و توهین به عقاید و مقدسات دینی مردم فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

رضایی به تشریح جزئیات این عملیات گفت: در این راستا تعداد 22 نفر از متخلفین شبکه‌های اجتماعی در سراسر استان دعوت، احضار و یا دستگیر شدند و در نهایت شبکه‌های اجتماعی مذکور بعد از برخورد با مدیران و کاربران متخلف مسدود شد.

وی در پایان با هشدار به افرادی که با شبکه‌های اجتماعی ضد امنیت اخلاقی، مذهبی و ...  با هر نوع عنوانی همکاری می‌‌کنند گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با رصد شبانه‌روزی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در صورت مشاهده فعالیت‌های ضد امنیت اخلاقی، توهین به مقدسات و ... براساس قانون با عوامل این نوع فعالیت‌ها برخورد می‌کنند.

رضایی افزود: انتظار می‌رود مردم استان هرگونه اطلاعات پیرامون فعالیت‌های ضد امنیت اخلاقی، و توهین به مقدسات و ... در فضای مجازی را به سازمان اطلاعات سپاه فتح یا اطلاعات نواحی بسیج اطلاع‌رسانی کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    فرقه های سری رو بازداشت کنید که ظاهر حزب اللهی دارن . اینا که علنی زیر سوال میبرن حداقل صداقت رو دارن ، منافق نیستن اونایی که با ارتباط با اجنه و سحر برای خودشون حاشیه ی امن ایجاد میکنن و قیافه ی موجهی دارن عامل انحراف جوونان
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    فساد به شهرستانها رسید و ماند، مسئولین فرهنگی هنوز در حال ابراز نگرانی بودند...
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    جنگیرهارو بگیرید
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 1
    کار درستی کردند. بایستی با این منتشرین برخورد قانونی بشه. اینجا که جنگ آمازون نیست عکس برهنه از خودشون بذارند. والا صد رحمت به حیوون که هیچ ادعایی نداره!
  • سعید ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 2
    باید همچین ادمایی رو بگیرن پدرشونو در بیارن کثافتایی که عمدا دارن این طور تصاویر رو منتشر میکنن و البته کسایی که متن هایی رو منتشر میکنن که بار ناامیدی دارن همونایی که هر چیز رو بد میکنن مثلا وقتی رمضان میاد یه پیام مسخره کردنش رو میسازنو... متاسفانه مردم هم خیلی زود با این تکست ها جوگیر میشن باید کار اساسی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس