معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: پیگیر مسائل حقوقی مردم بوده و حقوق‌ها را دستور کار قرار داده‌ایم که در این راستا برخورد رئیس جمهور در حقوق‌های نجومی بسیار اصلاحانه انجام شده و آنچه در حوزه دولت بود نیز اصلاحانه صورت گرفته است.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجید انصاری در همایش ارمغان اعتدال که بعد از ظهر امروز در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: تعریف امام خمینی(ره) از شهید رجایی راهنمایی برای مدیران و مسؤولان کشور برای اداره کشور است.

وی افزود: اگر عقل در کشور حاکم باشد انسجام ملی را ایجاد می‌کند و در این میان شهید رجایی با عقل مدبرانه توانست به ملت ایران امید به آینده را زنده کند.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان فعالیت‌های مدیران و آگاهی مردم از عملکرد آن‌ها است، ادامه داد: حضور در استان قزوین جای خرسندی دارد.

انصاری عنوان کرد: دولتمردان به عنوان امانتداران مردم بوده و دشمنان نیز درصدد نابودی امید مردم هستند که پیشرفت و موفقیت منوط به این مهم است.

وی اضافه کرد: دولت در راستای تدبیر و امید، کشور را در شرایط سخت و دشوار اداره کرده است و فضای تحریم فرصت‌های نامناسب بسیاری را ایجاد کرد ولی با اتکای به خدا دولت توانست اقداماتی را انجام دهد و در این راستا با تکیه بر منطق و دانش اقدام کرده و موفق شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور یادآور شد: زنجیری گران و سنگی بزرگ بر اقتصاد کشور با عنوان تحریم‌ها بر دولت بسته شده و مسیر حرکت را با دشوار همراه کرده بود.

انصاری مطرح کرد: برای فروش نفت نحوه پرداخت پول آن نوع پول و نوع کالا را سایر کشورها برایمان معین می‌کردند که دولت در این حوزه‌ها ورود و حل کرد.

وی با بیان اینکه در طول 18 ماه همانند دوران دفاع مقدس با رهبری مقتدرانه، راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و با تدبیر دولت به موفقیت رسیدیم، عنوان کرد: در مذاکرات هسته‌ای به باشگاه صلح‌آمیز جهان پیوستیم و در حوزه حقوق هسته‌ای نیز حق ایران استحقاق شده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در توسعه مبادلات ارزی و رفع تحریم‌های دارویی توانستیم 400 میلیارد ریال را از آمریکا گرفته و به جیب مردم بازگرداندیم.

انصاری بیان کرد: بیش از 92 هیأت عالی دولت، 62 تفاهم‌نامه همکاری در حوزه‌های مختلف منعقد و سرمایه‌های خارجی جذب شده و به سمت ایران در حال حرکت است.

وی تشریح کرد: برای ایجاد اشتغال آبرومند در جامعه باید سرمایه‌داری کرد و در این راستا نیز با روابط ایران با خارج از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران نیز استفاده کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور یادآور شد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که باید در برابر رویدادهای جهان در خطر نباشد و با رکود و سایر مسائل همراه نشود.

انصاری با بیان اینکه قیمت نفت از 107 دلار به 35 دلار تنزل کرد و رشد اقتصادی ظرف سه سال گذشته 12 درصد بوده است، عنوان کرد: در طول سه سال در کشور آرام حرکت کرده و در حوزه کشاورزی با اولویت گام برداشته‌ایم.

وی افزود: 14 میلیون تن گندم در سیلوها ذخیره داریم و رکود شکر برای نخستین بار در سال جاری شکسته شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیگیر مسائل حقوقی مردم بوده و حقوق‌ها را دستور کار قرار داده‌ایم که در این راستا برخورد رئیس جمهور در حقوق‌های نجومی بسیار اصلاحانه انجام شده و آنچه در حوزه دولت بود نیز اصلاحانه صورت گرفته است.

انصاری با اشاره به صادرات نفت مطرح کرد: موفق شدیم صادرات نفت را به مرز قبل از تحریم برسانیم.

وی با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی دانشجویان در داخل کشور فعالیت کنند و به خارج از کشور نروند.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: استان قزوین شهر علم و صنعت است و دولت کاملاً از این استان حمایت ارزی، ریالی و حقوقی می‌کند.

انصاری گفت: محور امنیت باید برای مردم بازگو شود چراکه در منطقه آشوب زده‌ای هستیم که احتمال خطر وجود دارد ولی در کشور امنیت داریم که این امنیت حاصل همیاری دولتمردان، مردم و رهبری است و مردم نیز شاهد مشاجره در مجلس بین قوه مقننه و مجریه نیستند.

وی یادآور شد: برای دفاع از آرمان‌های امام و رهبری هیچ راهی بهتر از اداره مناسب کشور نیست و این کشور به دوران تحریم بر نخواهد گشت.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: هماهنگی مناسبی بین دولت و مجلس وجود دارد و در این راستا نیز همکاری مناسبی صورت می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • حسن ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    سلام معنی این جمله به زبان فارسی دزی قابل فهم برای مردم کوچه و خیابان چیست؟ یعنی چکار و اقدامی از طرف ..... صورت گرفته است؟ "....معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: پیگیر مسائل حقوقی مردم بوده و حقوق‌ها را دستور کار قرار داده‌ایم که در این راستا برخورد رئیس جمهور در حقوق‌های نجومی بسیار اصلاحانه انجام شده و آنچه در حوزه دولت بود نیز اصلاحانه صورت گرفته است...."

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس