گروهی از هواداران سلتیک در جریان دیدار این تیم برابر هاپوئل در رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، با پرچم فلسطین مقابل هتل این تیم حضور پیدا کردند.

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلندسرویس ورزش مشرق - چندی پیش خبری شاید عجیب در رسانه‌های معتبر اروپایی منتشر شد، خبری که البته برای آزادگان جهان و منتظران نو و حقیقت، چندان عجیب نیست، نفرت از سیاهی و ظلمات سرتاسر جهان را فرا خواهد گرفت و روزی خواهد رسید که وعده الهی تحقق یابد، آن روز نزدیک است و پیروان نور بر آن مومن هستند.

خبر، از آن جهت، شگفتی رسانه‌های اروپایی و آمریکای شمالی را در پی داشت که این بار نفرت از سیاهی در قلب کارخانه ظلمت، بریتانیا ریشه دوانده بود و گویا کسی تصوری از رویش ناگزیر این گیاه مبارک در لایه‌های سیمانی را نداشت.

خبر این بود: حضور هواداران سلتیک با پرچم فلسطین!

این البته هرگز عجیب نیست، امروز در جای جای کره زمین، پرچم فلسطین به بهانه ساده و به ظاهر بی ربط فوتبال، برافراشته و صدای آزادی خواهی بشر از این طریق طنین انداز می‌شود. فوتبال باشگاهی شیلی، هواداران مونترال ایمپکت کانادا، حداقل سه باشگاه در ژاپن، هواداران دو تیم باشگاهی در اوکراین، هواداران یک باشگاه دسته دومی در لهستان، هواداران چندین و چند باشگاه در کشورهای عربی خاور میانه به خصوص شمال آفریقا، تقریبا نیمی از باشگاه‌های مهم و متبر کشورهای آفریقای مرکزی و دو باشگاه بزرگ در مالزی و تایلند اما این بار پرچم فلسطین در قلب اسکاتلند و در دستان هواداران سلتیک! 

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 

گروهی از هواداران سلتیک در جریان دیدار این تیم برابر هاپوئل در رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، با پرچم فلسطین مقابل هتل این تیم حضور پیدا کردند. بعد از حضور هواداران تیم اسکاتلندی در برابر هتل، احتمالا این تیم با جریمه یوفا مواجه خواهد شد که البته این موضوع برای هواداران این تیم اسکاتلندی کاملا طبیعی و بی اهمیت است. آنها فقط به انجام آنچه که عقلا و خلاقا درست است، همت می گمارند. این باشگاه در پنج سال اخیر 9 بار با جریمه و محرومیت از سوی یوفا مواجه شده است.

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند

اخبار حاکی از تشکیل گروهی در فیس بوک از سوی هواداران این تیم با مضمون "با پرچم فلسطین به ورزشگاه بیایید" بوده است. بیش از 500 هوادار این تیم با پرچم های این کشور وارد ورزشگاه شدند و البته در نهایت این دیدار با برتری پنج بر دو به سود سلتیک به پایان رسید.

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 

لوفیگارو در گزارشی مفصل از این اتفاق در قلب اسکاتلند می‌نویسد: نفرت از صهیونیسم تنها در ماجرای فلسطین خلاصه نمی‌شود و جوانان اسکاتلندی این پدیده سیاه را در کنار موارد جهانی چون آپارتاید، برده داری نوین در آمریکای جنوبی، ظلم آشکار در جنوب شرق آسیا و خیانت به بشریت در برخی از کشورهای عربی قرار می‌دهند. برای جوانان اسکاتلندی، تصرف اراضی فلسطین و شکنجه و آزار زنان و کودکان مسلمان و مسیحی هیچ معنایی جز بربریت و خشونت و روحیه غیر انسانی ندارد.

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 

وقتی به صفحه های مجازی ساخته شده از سوی همین جوانان اسکاتلندی سر بزنید با حقایق تازه‌تری مواجه خواهید شد، در میان این جوانان که اغلب هوادار تیم فوتبال باشگاه سلتیک گلاسگو هستند، نزدیک به 70 درصد از دانشگاهیان و تحصیل‌کرده ها مشاهده می‌شوند.

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 

در میان این جوانان متنفر از صهیونیسم، جوانان متعصب یهودی نیز وجود دارند که از رفتار رژیم غاصب صهیونیستی به نام یهودیت شرمنده هستند و با ارسال فیلم‌های جداگانه شرم و ناراحتی خود را به دوستان مسلمان و مسیحی خود منتقل می‌کنند. آنها در فیلمهایی که در صفحات مجازی ارسال می‌کنند نفرت خود را از صهیونیسم و تروریسم بین الملل اعلام کرده اما به هر حال فراموش نمی‌کنند که در سرزمین شنود تلفنی و جاسوسی‌های مخوف قدم می‌زنند، در نتیجه صورت اکثر ارسال کنندگان این فیلم‌های ویدئویی غیر قابل تشخیص است.

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 

بر تعداد اعضای جنبش ضد صهیونیستی در اسکاتلند روز به روز افزوده می‌شود و فوتبال و حواشی آن تنها بخش کوچکی از این اتفاق جالب است، این جوانان در دانشگاه‌های بزرگی چون دانشگاه گلاسگو با برپایی جلسات متعدد و نشست‌های تخصصی راهکارهای اعتراض بین المللی به صهیونیسم را بررسی می‌کنند و مقالات جامع و قابل تاملی در باب صهیون و رژیم اشغالگر قدس منتشر می‌کنند.

نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 

 
 نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 
 
 
نفرت از صهیونیسم در قلب اسکاتلند 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسن ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    سران اروپا و آمریکا بدانند که تا کی میخواهند ظلمت و جهل را بین مردم پخش کنند ؟ بالاخره مردم جهان به آگاهی جمعی می رسند اون هم کاملا مردمی و NGO وار !
  • ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    خوب است ورزشگاه های ما هم شاهد این پدیده خیر باشند
  • سید جواد ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    تاثیر رسانه هایی مانند پرس تی وی و الجزیره انگلیسی و شبکه های مجازی است که تقریبا انحصار را از شبکه های وابسته به صهیونیستها خارج کرده اند.
  • محسن از اصفهان ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    سید جواد در مورد شبکه الجزیره باید تجدید نظر کنی. این شبکه کاملا در اختیار صهیونیست هاست.
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    رویش گیاه مبارک در لایه های سیمانی عالیه متشکرم از تمثیل زیبای شما
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    0 0
    یادش بخیر ی بار پرچم بحرین رو بردن تو ورزشگاه آزادی کتک خوردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس