کد خبر 62344
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵

مهدی خزعلی مصاحبه با رسانه های ضدانقلاب را درست از سه روز پیش که آزاد شد، از سر گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از جهان، او در عین حال که انواع اتهامات را نثار مقامات و قوای کشور کرده، در مصاحبه های خود به واقعیت های جالبی هم اذعان کرده است.

خزعلی در بخشی از سخنانش احساسات جوانی زندانی را بازگو می کند که از حمایت جریان فتنه پشیمان گشته و خود را قربانی منافع سران این جریان دانسته است.

او با بیان اینکه در بند ۳۵۰ زیر دست جوانی بودم که سرم را اصلاح کند، به سایت کلمه گفته است: از همان اول که شروع کرد به کوتاه کردن موهای من، به تندی انتقاداتش را آغاز کرد که شماها با ما چنین کردید و این بلاها را امثال شما بر سر ما و مردم آوردید. شماها در آینده ی کشور جایی ندارید و از این دست انتقادات. در انتها گفت که همه ی شماها را باید تیرباران کرد. حسابی درددل کرد. من هم آرام آرام صحبت کردم و توضیحاتی به او دادم. پسر شوخی بود در آخر حتی با شوخی گفت: تو آدم خوبی هستی بقیه را که تیرباران کردیم تو را دار می زنیم چون تو آدم خوبی هستی. آن جوان به من گفت شما کار را به جایی رساندید که من در خیابان یک آدم با ریش می بینم حالم بد می شود.

به گفته خزعلی "جوان برای کاری از اتاق رفت بیرون من به دکتر شعله سعدی گفتم این فحش ها حق ماست حتی اگر کاری نکرده باشیم برای ظلمی که بر خیلی ها رفت و ما سکوت کردیم حقمان است."

خزعلی سپس دستگیری و شیوه برخورد با خود را خلاف قانون عنوان و حتی تهدید کرده است که از ماموران وزارت اطلاعات شکایت می کند: از وزیر اطلاعات هم می‌خواهم تخلف رفتار این افراد با من را بررسی کند و با این افراد جدی برخورد کنند. این افراد مشخص هستند و من هم شکایت خواهم کرد. پای شکایت خود هم ایستاده‌ام و آن‌ها به مجازات اعمالشان خواهم رساند!

او در گفت وگو با دویچه وله هم ادعا می کند که بازداشتگاه هایی که در اختیار وزارت اطلاعات است با زندانیان برخورد تند و غیرقانونی دارد اما در "بند ۳۵۰ اوین که در اختیار سازمان زندان‌ها است و زندانیان سیاسی عمدتا در این بند هستند، برخورد پرسنل مودبانه است."

خزعلی می گوید: به تعبیر من، آزادترین جای ایران بند ۳۵۰ زندان اوین است.

دیگر نکته جالب مصاحبه این فعال جریان فتنه درباره اعتصاب غذای اوست. به گفته رسانه های اپوزیسیون خزعلی در تمام مدت ۲۵ روزی که در بازداشت بوده، اعتصاب غذا کرده است.

با این حال او در سخنانش پس از آنکه گفت "کاهش وزن" و نیز "دو روز افت فشار خون" داشته، گفته است: حال من خوب است و از بابت اعتصاب غذا مشکلی ندارم.

البته خزعلی توضیح نداده است که سرحال بودن وی پس از "۲۵ روز اعتصاب غذا" ارتباطی هم به شایعات مربوط به فضاسازی او دارد یا نه.

پیش از این هم اعتصاب غذاي ۱۲ نفره زندانیان فتنه با تمسخر بخشی از اپوزیسیون خارج از کشور و مقایسه آن با اعتصاب غذای نمایشی نمایندگان مجلس ششم شده بود.

به عنوان نمونه، یکی از کاربران سایت «بالاترین» پس از پایان اعتصاب غذا این عده نوشت: اگر این آقایان اعتصاب غذا کرده بودند، من اصلا مرده ام! بیانیه هم حاضرم بدهم؛ فقط بفرمائید دستمزدم چطوری به حساب واریز می شود؟!

خزعلی همچنین در این باره می گوید اگر اعتصاب غذا به مرگ منجر شود "شهید" محسوب می شویم: اگر این کار را برای اصلاح جامعه انجام دهیم جایز است. حتی نقل شده که در این مسیر کشته شدن هم شهادت محسوب شده و جایز است."

مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی است که در نتیجه همراهی با ضدانقلاب و اتهام پراکنی علیه نظام دو سال پیش رسما از سوی پدرش طرد شده است.

آیت الله خزعلی تاکید کرده بود که از این به بعد هر حرفی که مهدی از او نقل قول کند، اعتبار ندارد تا اینکه او از رویکرد نادرستش دست بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    ممنون از مطلبتون. بقیه حقایقو از سایتهای دیگه میخونیم.
  • ?? ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 0
    اینا از آزادی بیان مینالند بعد میرن با رسانه های ضدانقلاب مصاحیه می کنن اینا اعتصاب غذا میکنن اما چاق و چله بر میگردند کلا اینا خیلی باحال اند تازه میخوان شهید هم بشن لابد الان هم آزاده است راستی جانباز هم حتما هست اجرکم با شیخ مهدی
  • محمد ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    0 0
    آقامهدی تو اگر آدم بودی که از طرف چنین پدری عاق نمیشدی!
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    0 0
    دروغ که شاخ و دم نداره. مشرق میگه عین خیالشم نیست. انقدر حقایق را وارونه جلوه ندهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس