وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید همه زنجیرهای تحریم را که می‌رفت دست و پای این ملت را بسته و آنها را خفه کند به یکباره باز کرد.

به گزارش مشرق، علی جنتی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در اردبیل اظهار کرد: اردبیل با 4 هزار سال سابقه و دیرینگی دارای فرهنگ، تمدن و پیشینه عظیم با مفاخر ارزشمند است به طوری که در سال‌های اخیر استان اردبیل نیز در شرایط مطلوب توسعه‌ای قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته در کشور تحولات شگرفی رخ داده به طوری که ما با گذر از تحریم‌ها توانستیم زنجیرهای فشار و تهدید را که به دست و پایمان بسته بودند تا ما را خفه کنند باز کردیم گفت: در حالی که ما یک دلار در قالب سیستم بانکی گشایش اعتبار نداشتیم امروز به کشورهای مختلف کالا صادر می‌کنیم و پولمان را نیز به صورت مستقیم دریافت می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید همه زنجیرهای تحریم را که می‌رفت دست و پای این ملت را بسته و آنها را خفه کند به یکباره باز کرد.

جنتی بیان کرد: سال‌های گذشته در کنار گرانی و تهدیدهای روزانه از سوی استکبار جهانی فروش نفت ما به کمتر از یک میلیون بشکه رسیده بود و تنها چند کشور خاص  نفت ما را می‌خریدند به طوری که یک بشکه بیشتر از حدمان نمی‌توانستیم نفتی بفروشیم اما به برکت دولت تدبیر و امید و رفع تحریم‌ها بسیاری از مشکلات از پیش‌رو برداشته شد.

وی افزود: اگر این وضعیت ادامه پیدا می‌کرد ما باید همچون صدام در برابر فروش نفت غذا دریافت می‌کردیم اما دولت یازدهم کاری کرد که نه تنها بساط تحریم‌ها برداشته شد بلکه بسیاری از گره‌ها و تحریم‌های بانکی از بین رفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در همین مدت کوتاه بیش از 600 مورد گشایش اعتبار اتفاق افتاده و فروش نفت یک میلیون بشکه‌ای ما با 2.5 برابر افزایش به بیش از 2 میلیون و 560 بشکه رسیده است هر چند که هنوز قیمت نفت پایین‌تر از میانگین واقعی است.

جنتی یادآور شد: 55 درصد درآمد کشور در سال گذشته از محل نفت کاهش پیدا کرد و همه احساس می‌کردند به مانند برخی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران نیز دچار چالش و تنگنای عجیبی می‌شود اما نه تنها با تدابیر دولت کار به خوبی پیش رفت بلکه ما تورم 40 درصدی را به کمتر از 10 درصد رساندیم و امسال می‌خواهیم از شرایط رکود عدول کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که همواره منشا خیر و برکت برای نظام اسلامی بودند گفت: شهیدان رجایی و باهنر با اخلاص در عمل و فداکاری خود در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شدند به طوری که شهید رجایی سخت‌ترین دوران حیات خود را در زندان‌های رژیم شاهنشاهی گذراند به طوری که بیش از یک سال در انفرادی زندگی کرد اما هیچ وقت تسلیم خواسته‌های دشمنان نشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ملت ایران بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب و ناملایمتی‌ها که پشت سر گذاشته امروز به برکت خون شهدا و خط روشن ولایت فقیه در مسیر آرمانی خود قرار گرفته و ما همه این آرامش و امنیت را مرهون خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت هستیم به طوری که در این کشور آرامش و امنیت کامل برقرار شده است.

جنتی با بیان اینکه شرایط مناسبی در کشور فراهم آمده است تا بتوانیم با اخلاص و پشتکار کارها را به شایستگی به پیش ببریم، گفت: ما از بالاترین امنیت در منطقه برخوداریم و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند این شرایط امنیت ما را مخدوش کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 106
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 68
  • شیخ ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    تو دیدار با رهبر ظریف و جنتی نبودن از بس که خراب کاری کردن
  • هاتف ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    چیزی که ملت ایران را خفه می کند ، عدم توکل به خدا ونگاه به کدخدا می باشد .
  • عادل ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    تبليغات انتخاباتي شروع شده؟؟ استاد نگفتي در اين توافقها چه بلايي سر نطنز و فردو ، خون شهداي هسته اي آمد شما هم نگيد مردم مي فهمن!!! نگران انتخابات نباش!!!
  • ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    مگه تو ایران چهار فصل قحطی اومده که نفت بدیم غذا بگیریم!؟؟؟ متأسفم برا شما و همفکرات وزییییییر!!!!!!!!!!
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    مگه تو ایران چهار فصل قحطی اومده که نفت بدیم غذا بگیریم!؟؟؟ متأسفم برا شما و همفکرات وزییییییر!!!!!!!!!!
  • محمد ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    برخی را اگر عیبشان نکنی کم مانده بگویند: "اگر برجام نبود اصلا انقلاب به پیروزی نمی‌رسید"
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    مجید جان فرهنگ را درست کن....ودر محدوده وظایف خود سخن بگو... که وضع را خیلی خراب کردید؟؟؟
  • فرهاد ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ما که چیزی ندیدیم.جز از دست دادن آبروی کشور در سه سال اخیر. میدونم منتشر نمیکنی ولی باید میگفتم
  • محمد ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    متاسفم برای اینکه مسوولینی با این سطح فکر و این نگرش ذلیلانه مسوول پیشرفت کشور هستند . واقعا ارای ما را حرام کردند . گرچه شاید گزینه ی بهتری هم نبود .
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    آمریکایی ها خود معترف بودند که رژیم تحریمها دیگر قابل ادامه نیست. ایران فروش نفت را با دور زدن از ششصدهزار بشکه به یک میلیون بشکه رساند تا ناگهان دولت جدید آمد و این روند را متوقف کرد. تازه دولت سابق آن نفت یک میلیون بشکه را با صد دلار می فروخت! ضمنا این پول به هر روش به خود ایران می رسید. حالا فروش نفت دومیلیون بشکه شده. قیمت نفت شده چهل دلار. تازه پولش هم به ایران بر نمی گردد چون مسیر انتقال دلار مسدود است و راههای دور زدن تحریمها را هم خود دولت ایران رها کرده است. پس ایران ناچار است با این پولها فقط کالا وارد کند! حالا چه قدر رو می خواهد بیاید این آقا دقیقا وارونه حرف بزند! هر چند باید گفت این تحریمها فرصتی بود برای نجات کشور ایران از این بلای خانمانسوز وابستگی به نفت که از دست رفت. اگر دهسال این تحریمها ادامه می یافت ایران کاملا از شر نفت آسوده می شد. البته سختی داشت اما در عوض تا ابد راحت بودیم. الان کشوری هست به نام کره شمالی که نفت ندارد و زیر شدیدترین تحریمها قرار دارد اما نه معتاد دارد و نه بیکار و نه بی خانمان و نه سقط جنین و نه خودکشی و... . فایده تحریمهایش شده اینکه مردمش سالمترین رژیم غذایی دنیا را دارند و خبری از چاقی و ام اس در آن کشور نیست. اما قرار نیست مردم دنیا این حقایق را بدانند. مردم کشور جهان سومی مثل ایران باید عجالتا فقط نفت بفروشند و کالا وارد کنند!!
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    تحریم ما رو تا مرز خفه کردن برد ولی شما با برجام برجام گفتن سرمون رو بیرون آوردید تا نفسی به اصطلاح چاق کنیم اما اگه این برجامتون بود که انگاری خودتون خفمون کردید و رفت... کو گشایش اقتصادی؟ کو؟
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    آقای وزیر از اون حرفا بودا
  • میلاد کورد ایران ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    آره جون خودت ، اگه دولت راست میگه مفاد قرارداد IPC را بازگو کنه. اونجا دولت ما رو به زمان قاجار برده ....
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    الآن هم نفت می فروشیم کالا وارد می کنیم مگه پول نقد میدن!؟؟ تحریم دلاری اصلا لغو نشد...
  • محمود ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    البته بیشتر دست وپای خودتون رو باز کرد مردم که هنوز هم دست وپاش بستست جناب اقای جنتی
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    به خاطر افرادی مثل شما است که آمریکا هر غلطی می خواهد می کند.
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    دوستانی مثل شما داشته باشیم نیاز به دشمن نداریم
  • علیرضا ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    کجا باز کرد چی ارزون شد؟؟هیچ وقت اندازه این دو سه سال تو زندگیم بهم فشار نیومده بود
  • علی ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا عالی شد اصلا برجام نبود تا حالا همه مرده بودیم.اصلا میگن فینال فوتبال المپیک که دادن به فغانی هم از برکات برجام بوده
  • يك پدر ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    پسر كو ندارد نشان از پدر تو بيگانه خوانش مخوانش پسر
  • هامان ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    اگه مردم مائیم زنجیر تو دست و پای ما هنوز باقیه البته این زنجیر رو خارجیها نزدن بلکه مدیرهای اشرافی و نجومی و تنبل زدن که به جای کار و جدیت و مقاومت امید به دست خارجی ها دارن که البته نونشون با برجام و بی برجام تو روغن هست و شیشلیک میزنن به رگ تاجون کارکردن داشته باشن البته کار برا امثال خودشون نه مردم ... وزیر های پاچه خوار ... فقط بلدن ادعا کنن ما فلان کردیم ما بسار کردیم ... کو پس؟؟؟
  • تبریزی ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    درسایه دولت تدبیروامیدخانواده بنده بیش ازیکسال است رنگ گوشت ندیده!!!کفش نوندیده نمیداندلباس نویعنی چه؟نوه بنده وقتی هوس میوه میکندبرایش روی کاغذعکس میوه میکشیم!!!! هرکس به نوائی دل مامیشکند بیگانه جدادوست جدا میشکند بیگانه اگرمیشکندحرفی نیست ازدوست بپرسیدچرامیشکند جناب آقای جنتی اگرخانواده بنده راباغروروعزت دشمن باتحریمهایش خفه میکردخیلی بهتربودتاخودیهابه این روزمان می انداختند.......
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    پس خدا پدر اوباما رو بیامرزه که بالاخره شماها رو نجات داد
  • بهرامی ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    راست می گی با این بی عرضگی که نشان می دهید بعید نیست که به گدایی هم می افتادیم برجام بدجوری شما را نجات داد.
  • ناشناس ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    اینکه تحریم ها داشت مردم رو خفه میکرد که یک واقعیته و هیچکس هم نمیتونه اینو انکار کنه
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ما باید همچون صدام (خجالت نکشیدید !بخاطر سیاست بازی هر حرفی از دهنتان نیاید بخدا زشت است از شهدا خجالت بکشید!!!)
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    مهار تورم وقتی ارزش دارد که رکود نباشد آقای اقتصاد دان !
  • سجاد ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    فروش نفت بالا رفته ولی با قیمتی حدود یک نهم قیمت اواخر ریاست آقای احمدی نژاد
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ابرقدرتی نمی‌تواند این شرایط امنیت ما را مخدوش کند.! البته با تدبیر شما والا ما خیلی وقت بود خفه شده بودیم . روحانی مچکریم !!!!
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    داداچ شما نمیخواد نظر بدی. بشین کار فرهنگی تو بکن. همه واسه ما مسئول و کارشناس تو همه جور مسائلی شدن
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    مگه ما کشاورزی نداریم این حرفا چیه زده میشه
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    من استاد دانشگاه هستم و کمتر از ده هزار یورو رو میخواستم از فرانسه به حساب ارزی م در ایران منتقل کنم. که با پاسخ قاطع بانک فرانسوی مبنی بر اینکه تحریم هستید مواجه شدم. جمع کنید این کاسه کوزه تون رو.
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    مگه ما کشاورزی نداریم این حرفا چیه زده میشه
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ببخشید آقای وزیر برجام نبود به کی می تونستی نفت بفروشی ؟ برجام نبود اول که مصرف داخلی ات از استخراج بالا می زد دوم مثل داعش باید با پیت توی کوه و کمر به یک پنجم قیمت می فروختی . برجام نبود امنیت داخلی برای نظام باقی نمی ذاشتند که شمای نوعی روی کار باشه که غذا دریافت کنه . برجام نبود مثل کره شمالی باید بجای غذا از کوفته ی خاک اره و بجای دارو از شیشه و آمفتامین کشف شده در تایلند استفاده می کردی .... البته اگر بیمارهات تا مرحله ی دریافت دارو زنده می ماندند . برادر من تحریم های نیم بند بر علیه روسیه اخیرا 3 بار موجب جیره بندی غذایی و شورش مردم سن پطرزبورگ شد. شما شوخی گرفتید اصل7 رو ؟ نکنه فکر می کردید کاغذ پاره است ؟
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    دیگه پس از برجام ما نیازی به امثال شما نداریم پول نفت می دیم همه چی می خریم مثل بز
  • بهرام ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    همه دارند کار دیپلمتسی میکنن. البته این فقط وظیفه وزیر خارجس. بابا از فرهنگ صحبت کن....
  • بهرام ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    همه دارند کار دیپلمتسی میکنن. البته این فقط وظیفه وزیر خارجس. بابا از فرهنگ صحبت کن....
  • قاسم ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    شما به جای نظر دادن در حوزه غیر تخصصی خودت بگو تو فرهنگ چه کار مثبتی کردی؟مقام معظم رهبری فرمودند دستگاههای فرهنگی در بخشهای آفندی و پدافندی فرهنگی ضعیف عمل کرده اند. اگر من به جای شما بودم با این همه ادعا خودم را سر به نیست می کردم.
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    تا اینها را داریم و مردمی که به اینها رای می دهند هیچ نداریم.
  • باقری ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    والله اگه غذا رو بجای فروش نفت میدادند هم خوب بود بجای اینکه یک عده حروم خور پول نفت رو اختلاس کنند.
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    گاگول بیشعور مگر ظریف در کشورهای امریکای لاتین نیست ..همین شماها دست در دست دشمن دادی تا مملکت را دچار اختلاف کنی ..خدا ریشه شماها را نابود کند که اینقدر دنبال منافع حزبی هستسد ؟؟؟
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    چرا چرت وپرت میگی. کره شمالی که با دنیا قطع رابطه کرده الان داره چکار میکنه یکی از تمیزترین کشورهای دنیاس. به قول وزیر بهداشت زمان احمدی نژاد زنا رو زمین زایمان میکردن الان رو تخت. هه
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    سرتو بالا بگیر تبریزی جان همه ما اینجوری شدیم. وضعیت و معیشت مردم در دوران تدبیر و امید به بدترین وضع خود رسید ولی کماکان میشنویم که از رکود عبور کردیم، نمیدونم شاید رد نشده خوردیم به دیوار یا اینکه اصلا رد نشدیم و توهم زدیم. اما خوشبختانه وزیر اطلاعات چندروز پیش با لبخند ملیحی در مورد قیمت خیار و گوجه و پنیر و نان و ... خبر خوشی دادند و اینکه قیمت اقلام مذکور نسبت به دولت قبل کمتر افزایش داشته. اونهم توسط وزیر محترم اطلاعات. اصلا مشکل ما مردمیم که با دولت همراهی نمیکنیم، ما مردم دروغ میگیم دولت راست میگه. بوخودااااا مرسی اه
  • مجید ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    جانم با من بودی؟
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ببخشیدا ولی من غلط کنم دیگه به روحانی و اصلاح طلبها که حامی اینها بودن رأی بدم. نه اصلاح طلب رو میخواهیم نه اصولگرا و حامیان این دو
  • mohtaj ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    جنتی رو با اون هیکلش ندیدی!!! حتما به یک چشم پزشک برای عینک مراجعه کنید
  • جواد ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا ادم تعجب میکنه ازین حرف های سخیف و ذلیلانه واسه خودتون ارزش و عرت قائل نیستین نباشین ولی حق ندارین به نمایندگی از ملت ایران این سخنان ذلیلانه رو به زبان بیارید
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    پس حالا حسابی نفس عمیق بکشید!
  • جواد ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    یجوری صخبت میکنند انگار اینجا کشور فقیر افریقایی هست به اندازه سر سوزن منافع ملی رو در نظر نمیگیرن
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ایمان و توکل به خدا هم جای خود دارد ولی کافی نیست
  • جواد ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا ادم تعجب میکنه ازین حرف های سخیف و ذلیلانه واسه خودتون ارزش و عرت قائل نیستین نباشین ولی حق ندارین به نمایندگی از ملت ایران این سخنان ذلیلانه رو به زبان بیارید
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    یک نگاهی به فیلمهای خود توریستهای غربی از کره شمالی بینداز. صد برابر از من و تو سالمترند. همه آن حرفها هم دروغ است.
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    عزیزم خودت را گول می زنی. تمام پول سه هزارمیلیاردی که با رشوه از چنگال نظام بانکی بیرذون کشیده شد همه تبدیل به کارخانه و اشتغال سالم و مولد برای مردم شد.
  • ناشناس ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    متاسفم به این طرز فکر. دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکنند
  • دانشجو ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    وقتی رئیس جمهور میگه برجام رو خدا آورد دیگه معلومه وزیر چیزی بیشتر از این نمیگه ... واقعا فکر کردن دارن طنز میخونن برا مردم؟
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    خدا کنه فقط یه سال دیگه مجبور باشیم این نوع نگاه رو در بالاترین سطح مدیریت اجرایی کشور تحمل کنیم نگاه حقیرانه ای که موجب سرافکندگی ملت شده قلب اراک را با وعده های دروغین طرف مقابل پر بتن کردیم. آقای وزیر من با بودن امثال شما در مصدر کار احساس کوچکی و خفگی می کنم
  • رضا ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    تحریم ها به ملت فشار میارن این یه واقعیته. محسن رضایی که خودتونم قبولش دارید قبلا این حرفو زد
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    شیر مادر حلال زبون حق ات
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    هر کس از آرمانهای انقلاب اسلامی رو برگرداند و سخنی ببگوید که پیام ضعف و جبن و زبونی مردم ایران را به استکبار جهانتی منتقل کند دانسته یا نادانسته خیانت کرده است و مطلقا شایستگی حضور در جمهوری اسلامی را ندارد. تا زمانی که غرب این نقطه ضعف را ببیند به این تحریمها ادامه خواهد داد.
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    برو آقا شما دیگه ترسیدی کلن رفته
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ناشناس 10:47 یعنی ایمان به خدا کم است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئنی معنای ایــــمــــان را می دانی
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    احسنت
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا من همی در طول عمرم به اندازه این 2 و 3 سال بهم از لحاظ اقتصادی فشار نیومده بود اون زمانی که این آقا میگه خفه داشتیم میشدم بهترین روزهای کاری من بود
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخ
  • محمد ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    این صدای مظلوم از یک شهر صنعتی است. حالا شما بقیه رو تصور کنید چه خبره در دوران تدبیر و امید!. رکود داره کمر مردم رو می شکنه که هدیه این دولت به مردم بود. یه بازاری می گفت درسته زمان احمدی نژاد گرانی بود ولی تحرک بود لااقل یک چیزی بود! یعنی فروش داشتیم. الان رکود داره پدر مردم رو در میاره. اواخر دوران احمدی نژاد ارز به ثبات نسبی هم رسیده بود چون آرام آرام داشتیم از زیر یوغ دلار در می آمدیم که ....... بععععله برجامی ها آمدند.
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    حالا برجام کدوم تحریم رو رفع کرده ؟؟ ایران یه کشور بزرگ و چهار فصله و همه جور محصول درش بعمل میاد . لازم نبود از خارج غذا بگیری . لازم بود یه کم همت داشته باشی و از این همه استعداد با مدیریت درست بهره برداری کنی که تو بلد نیستی .
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا اینها به حقوقهایشان و شیشلیک رسیده اند و نجات یافته اند
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    پس الان هم کلا نفس نمی کشیم مرده های متحرک هستیم مثل زامبی ها !!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    به جای حل مسئله کل مسئله رو پاک کردن دیگه
  • محمد ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ایمان و توکل هم جای خود دارد؟! اگر حرف شما رو نعوذ بالله پبامبر اسلام (ص) در زمان جریان "شعب ابی طالب" انجام می داد که دین اسلام در نطفه خفه می شد!. گرچه خدا رو شکر همچین وضعیتی رو ما نداریم چون به شدت وا می دادیم. خیلی وضعمون بهتر از صدر اسلام هست. ولی باید بایستیم تا یاری خدای متعال رو داشته باشیم. کار سختی هم نیست نگاه به داخل کشور و عدم فروش نفت و جلوگیری از قاچاق میتونه ما رو در 10 سال آینده به جایگاهی بس والا برسونه.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    این قضیه برای چه زمانی بوده آقای استــاد
  • محمد ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    دست به دست هم میدهیم برای نابودی انقلاب و تحقق آرزوهای کدخدای!!
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم چیزی زدی
  • مهدي ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    كارشناسان اقتصادي كشته مرده دولت از كلاه گشاد برجام ديگه تعريف نمي كنند اون وقت اين اقاي فرهنگي(مثلا) اظهار نظر اقتصادي فرموده اند
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    دیگه ابریزلن(اسوه ی همه اونایی مه اینجا کامنت گذاشتن و اوایل میگفت تحریم ها یه مشت کاغذ پلره هستند و ازین حرفا) هم اواخر ازش چند تا سوال پرسیدن گفت تحریم ها مانع این کارها شد. واقعا با چه رویی چنین دروغ بزروی میگید که تحریم ها اثری نداشته. شماها دیگه اخرشید. یکی نوشته بود خاوری پولها رو صرف ساخت کارخونه کرده!خخههخه فکر کنم خود خاوری بوده از کانادا تقل نکان کرده سوئد خخخخخخخ
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    افزایش فحاشی کاربران در فضای مجازی نیز از دستاوردهای ملموس برجام است.
  • رضا ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    تحریم ها به ملت فشار میارن این یه واقعیته. محسن رضایی که خودتونم قبولش دارید قبلا این حرفو زد
  • ناشناس ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    خخخخخخ دمت گرم
  • ناشناس ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    کو دارد درسته
  • ناشناس ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    راست میگه پرشه خرید دوده نمی کنه یا اینکه بغض نگرفتن حقوق نجومی داشته خفش می کرده
  • ناشناس ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    بله درست میگی با طرز فکر شما . در ضمن رئیس بانک مرکزی گفته بود در آمریکا که برجام تقریبا" هیچ دستاوردی نداشته حالا ایشون از کدام دستاورد حرف می زنند خدا می دونه (البته فکر نمی کنم خدا هم بدونه)
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    عزیزم گفتند قطعنامه ها کاغذ پاره اند چرا که هیچ تحریم نفتی و بانکی در آنها نبود و حالا هم که قطعنامه جمع شده تحریم سر جایش هست چرا که مصوبه کنگره آمریکا در سال 88 برای حمایت از شما خس و خاشاک پررو است. روسیه هم تحت تحریم است با آنکه حق وتو دارند و اصلا قطعنامه ای علیه آنها تصویب نشده. شمایید که از کاغذ پاره ای مانند برجام حمایت می کنید.
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    خود روحانی هم پیاز داغش و این قدر زیاد نکرده بود شما چی کاره برجامی
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    آره جون خودت
  • محمد1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    جناب جنتی عوضش نفت بشکه ای 140 دلار بود در این مورد هم کلاه سرتان گذاشتند
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    منطقت مثل خودت چرته سوئدی جان! اون بالا کره شمالی رو به همراه چیزهای دیگه کامنتتو ریپلی کردم که تایید نکردن اگه اینظوره که روستانشین ها هم صدبرابر از شهرنشین ها هم سالمترند و خبری از چاقی و ام اس نیست. نه بی خانمان نه بیکار نه سقط جنین نه هیچی! خیلی دوستانه دارن زندگی میکنن.
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    چی میگیییی؟ از چی دلت پره؟؟ فکر کردی هر کسی با تو مخالفه داره از بیت المال حقوق میگیره یا اینکه نوکره احمدی نژاده؟؟ فعلاً که کاسب تحریم هم معلوم شد کسایی هستن که توی تیم مذاکره کننده هم جاسوس دارن. خسته نباشی دلاور
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    شما برو کنسرت ات رو برگزار کن
  • محمد ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    فریدن و صفتر جونت پولارو خرج چی میکن؟
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    روحاني برامون ابرو و ازادي به ارمغان اورد وگرنه ايران تبديل به كره شمالي ديگري ميشد
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    منظورشون از مردم (مدیران) و از غذا (ششلیک) و ... بوده
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ببین هاتف جان عزیزم برو یه سرچ بکن تو اینترنت بزن ونزوئلا اونها هم عقایدی داشتند مثل شما الان قحطی کشورشون رو برداشته و تازه فهمیدن کاغذپاره یعنی چی شانس آوردی که احمدی نژاد رفت اگر نه الان داشتیم با ونزوئلا تبادل کالا به کالا می کردیم مثل عصر حجر مثلا آب می دادیم گندم می گرفتیم :))) خدا نگفته خودت رو بنداز ته چاه و بعد به من توکل کن. خدایا کشور ما رو از شر فریب دروغگویی و نیرنگ و خشکسالی حفظ کن.
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    البته که روستاییها سالمترند از هر نظر. نکند خیال کرده اید شهریها چون بیشتر دود و ترافیک و استرس دارند پیشرفته ترند؟ هیچ عاقلی زندگی روستا را با تهران عوض نمی کند مگر اینکه به خاطر مصایبی نظیر خشکسالی ناگزیر از مهاجرت شود.
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    و ای کاش می شد. کره شمالی موفقترین الگوی حاضر در دنیای مادی فعلی است که با به جای ما دارد دستور اسلام به خودکفایی را پیاده می کند و از همه مشکلات فعلی اعم از بیکاری و اعتیاد و مسکن و فساد اخلاقی و رباخواری و اختلاس و... نجات پیدا می کردیم.
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    برجام رو به جای خدا قرار ندید. اگر برجام نبود اما خدا که بود. آقای وزیر در زمینه تعریف و تمجید از برجام زیاده روی نکنید.
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    خب پس یا برو روستا یا کره شمالی دست از سر ما بردار
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    این مشکلاتی که گفتی اگه به شیوه کره شمالی حل بشه 100 سال سیاه میخام حل نشه
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ناشناس ۱۶۴۴ تا کجا به وقاحتتان ادامه میدهید تشدید تحریمها تاثیر کار کدام گروه بی وطنی بود مشخصا خدای شما آمریکاست پس وقتی آمریکا سقوط کرد با لبان خندان به استقبال جهنم بروید
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    ناشناس سوئدی تو یه دونه خواهشا ببند. همون اظهار نظر فاضلانت در مورد بیرون کشیدن سه هزار میلیارد از بانکها(که پول ملت است) و به جاش کارخونه ساخت و اشتغال ایجاد کرد نشون دهنده ی اوج حماقتته. اگه این اقا انقدر خدمتگزار بوده پس چرا فرار کرده کانادا و تغییر چهره داده؟ هر چی دزده زمان شما خدمتگزار بودن هر چی به غیر از شما باشه دشمن و نفوذی و کافره فقط نمیدونم چرا هنیشه مشت محکمی از ملت میخورید. چاپ کن خسته شدم ازت مشرق
  • حاج کریم ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    0 0
    میازار موری که دانه کش است.امریکا چرا اینقدر ایران رو اذیت میکنی
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    0 0
    عمق دیدگاه و طیف بینش شناختی در این اظهار نظر مشخص میشه. انسان ها رو میشه با اندیشه هایی که به آن تعلق دارند پیش بینی کرد و یا شناخت.
  • ناشناس ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    در مکتب شهادت تحریم حرف مفت است .
  • ناشناس ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    قطعنامه 2231 جدید هم تحت بند هفت است .
  • ناشناس ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    شما یک تحقیق بکن ببین خاوری در سال 84 در ستاد انتخابات چه کسی فعالیت می کرد ؟!
  • ناشناس ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    در مکتب شهادت تحریم حرف مفت است .
  • ناشناس ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    برجام فقط باعث غروب صنعت هسته ای ما شد و خسارت محض بود و دیگر هیچ !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس