فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: یادمان شهدای قلاویزان این شهرستان آماده میزبانی از کاروان‌های سرزمین نور در ایام برگزاری راهیان نور غرب و شمال‌غرب است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرگرد «روح الله جاویدان» اظهار داشت: حدود 25 هزار نفر از 25 اسفندماه 94 تاکنون از یادمان شهدای قلاویزان در شهرستان مهران بازدید کردند؛ که این رقم تا پایان سال 95 افزایش می‌یابد.

وی افزود: خدمات‌رسانی و توسعه زیرساخت یادمان‌های این شهرستان در اولویت قرار گرفته و تلاش شده است تا زائران سرزمین نور با سهولت به یادمان‌ها دسترسی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران ابراز کرد: امکانات یادمان‌های دفاع مقدس مهران برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور مهیا شده است.

جاویدان با بیان اینکه یادمان‌های دفاع مقدس از ظرفیت‌های بالایی در بخش استقبال و پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور برخوردار هستند، افزود: در این یادمان‌ها سنگرهای دوران دفاع مقدس و تجهیزات جنگی به صورت نمادین بازسازی شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران یادآور شد: راویان و خادمان شهدا نیز در ایام برگزاری راهیان نور در این یادمان حضور دارند.

جاویدان در پایان خاطرنشان کرد: یادمان‌های دفاع مقدس مهران به ایستگاه صلواتی، تسطیح مسیر دسترسی و آب آشامیدنی نیاز دارند؛ که نیازمند همکاری ادارات شهرستان در این خصوص است.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس