کد خبر 622158
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آماده شدن چارچوب کلی گزارش ۶ ماهه اجرای برجام در کمیته هسته‌ای این کمیسیون خبر داد و به محورهای آن اشاره کرد.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به مأموریت کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تدوین گزارش ۶ ماهه اجرای برجام در مجلس، اظهار داشت: چارچوب کلی این گزارش تهیه شده و مقدمه و محورهای آن نیز تنظیم شده است.
 
وی افزود: محتوای محورهای گزارش در دست بررسی و تدوین است که پس از اتمام برنامه‌های بازدید از تأسیسات هسته‌ای و دریافت گزارش کارشناسان نهایی می‌شود.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره جزئیات سرفصل‌ها و محورهای گزارش ۶ ماهه اجرای برجام در مجلس گفت: «وضعیت تحریم‌ها، اجرای تعهدات طرف ایرانی، اجرای تعهدات طرف مقابل و عهدشکنی‌ها در مسیر اجرای برجام و پیشنهادات کمیسیون»، مهمترین محورهای گزارش مجلس در زمینه اجرای برجام است.
 
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جنبه الزام‌آور ندارد و در راستای اجرای قانون متقابل و متناسب دولت ایران در اجرای برجام تهیه می‌شود.
 
وی درباره زمان بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات آب سنگین اراک که قرار بود دیروز انجام شود و منتفی شد، گفت: با توجه به تعطیلات دو هفته‌ای مجلس، فعلاً زمان دقیقی مشخص نیست و صبح فردا در هیأت رئیسه کمیسیون برای زمان این بازدید تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس