نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: از یکشنبه ساعت 11 که جلسه غیرعلنی تمام شد چه زمانی هیأت تطبیق توانست به اشکالات الگوی جدید قراردادهای نفتی رسیدگی کند؟ کی این جمع‌بندی به هیأت دولت داده شد؟ و کی هیأت دولت آنها را مصوب کرد؟

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه 2 شهریور) در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به علی لاریجانی که اداره جلسه را به عهده داشت، گفت: شما روز یکشنبه جلسه غیرعلنی گذاشتید. از 8 صبح تا 11 مباحثی علی‌الظاهر غیرعلنی مطرح شد که هیچ کدام به اعتقاد ما محرمانه نبود.

وی افزود: ما خواستار این بودیم که جلسه علنی باشد و بایستی غیرعلنی شدن را به رای می‌گذاشتید. حال اشکالی ندارد بالاخره تدابیر جنابعالی است.

حاجی‌دلیگانی گفت: در آن جلسه شما- لاریجانی- جمع‌بندی کردید که اشکالات الگوی جدید قراردادهای نفتی به هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین بروند؛ بررسی و کم و زیاد شود و بدون اشکالات به دولت رفته و مجدد مصوب شود. حال سؤال ما این است. از یکشنبه ساعت 11 که جلسه غیرعلنی تمام شد چه زمانی هیأت تطبیق موفق شد به این سؤالات رسیدگی کند؟ کی این جمع‌بندی به هیأت دولت داده شد؟ و کی هیأت دولت آنها را مصوب کرد که دیروز رسانه‌ها اعلام کردند همان الگوی نفتی توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجا دانسته یا ندانسته مجلس دور خورده است. من با مصوبات قبلی کنترل کردم و دیدم هیچ تفاوتی نکرده است و اشکالات اساسی که در ین قوانین نفتی وجود داشته و به ضرر ملت ایران است مجددا در آن موجود است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس