کد خبر 621488
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

در پی حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به برخی مناطق نوار غزه، این رژیم در شهر عسقلان واقع در مرز نوار غزه حالت فوق العاده اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، برخی منابع نظامی اسرائیل گزارش دادند که ارتش این رژیم از ترس پاسخ موشکی مقاومت به حملات شب گذشته، حالت فوق العاده در شهر عسقلان اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، شمال نوار غزه شب گذشته بیش از 20 بار هدف حمله توپخانه‌ای و هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که طی آن سه نفر زخمی شدند.

همچنین عصر روز گذشته توپخانه رژیم صهیونیستی محله حاره المصریین واقع در شهرک بیت‌حانون در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، برخی منابع صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر حملات موشکی در مناطق همجوار غزه در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

در همین رابطه سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس گفت که رژیم صهیونیستی مسئول کامل تشدید اوضاع در نوار غزه است.

وی افزود که حملات اسرائیل به نوار غزه در راستای ادامه تجاوز به ملت فلسطین و تمایل این رژیم به ایجاد معادله‌های جدید صورت گرفته است.

حماس همچنین اعلام کرد که این تجاوز هرگز قادر به از بین بردن اراده ملت فلسطین و یا تحمیل هرگونه معادله برای مقابله با مقاومت نخواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی: حماس مسئول حوادث غزه است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای درباره حوادث نوار غزه تاکید کرد که جنبش حماس کنترل نوار غزه را بر عهده دارد و بر این اساس مسئول هر گونه حوادث در این منطقه است.

در این بیانیه آمده است: در پاسخ به شلیک موشک به سمت سدیروت، نیروی هوایی اسرائیل چند نقطه و زیرساخت «تروریست ها» وابسته به سازمان «تروریستی حماس» در شمال نوار غزه را بمباران کرد.

وی با این ادعا که این حملات در پاسخ به شلیک موشک به سدیروت صورت گرفت، اظهار داشت که این شلیک موشک به منزله تهدیدی برای امنیت اسرائیل و حاکمیت آن است.

وی اشاره کرد که حماس کنترل نوار غزه را بر عهده دارد و از این نظر مسئول تمامی حوادثی است که در این منطقه رخ می دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    اینا خودشون حمله میکنن خودشونم حالت فوق العاده اعلام میکنن خخخخ چه اسکولایین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس