فولاد خوزستان برای تقویت خط آتش خود اقدام به جذب مهاجمی کرد که سابقه نسبتا قابل قبولی را در کارنامه دارد.

خرید کامرونی فولاد زیر سایه گوچی +عکس و جدول عملکردبه گزارش مشرق، مهاجم جدید قهرمان لیگ سیزدهم؛ ارنست ان کوفو (Ernest Webnje Nfor) کامرونی است که فصل پیش در الوحده عربستان توپ زده است.

درخشش زیر سایه گوچی
خرید جدید تیم سرشناس لیگ برتر ایران، دو فصل پی در پی برای کوتریخت در لیگ اول بلژیک به میدان آمده آن هم در شرایطی که همواره اعتماد کادر فنی این تیم میانه جدولی را بدست آورده است.

ارنست طی دو فصل برای تیم بلژیکی در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ شصت و شش بازی انجام داد در حالی که ۶۲ مرتبه وارد ترکیب اصلی تیم مذکور شد.

اوج درخشش او در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به چشم آمد در حالی که طی ۲۹۶۹ دقیقه ۹ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل ارسال کرد. جالب اینکه همان فصل رضا قوچان نژاد در تیم سنت ترویدن از خوبهای لیگ بلژیک بود و موفق شد بالاتر از خرید جدید فولادی ها با ۱۱ گل سومین گلزن فصل لقب بگیرد.

سفر به باکو؛ توقف در الوحده
ان کوفو ۱۸۰ سانتی متری در ۲۷ سالگی به فوتبال آذربایجان رفت تا دو فصلی را هم برای نفتچی شهر باکو توپ بزند.

این مهاجم برای نفتچی طی سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در لیگ برتر آذربایجان ۳۱۴۲ دقیقه بازی کرد و ۸ گل زد تا سپس راهی لیگ برتر عربستان و تیم الوحده شود.

عملکرد ارنست در تیم عربستانی عالی بود. ایمن مهاجم اولین بار در هفته چهاردهم فصل قبل برای تیم الوحده برای تقابل با الهلال به میدان آمد تا در دقیقه ۸۱ تنها گل میزبان را به قمر برساند. هر چند که در نهایت میزبان ۳-۱ برابر تیم سرشناس فوتبال عربستان و شاگردان جورجوس دونیس یونانی مغلوب شد.
 
 

ارنست در الوحده ۸ بازی انجام داد در حالی که هر هشت مرتبه وارد ترکیب اصلی این تیم شد. جالب اینکه این مهاجم در آخرین بازی خود برای الوحده دوباره گلزنی کرد تا آمد و رفتش با گل همراه باشد.

این کامرونی آخرین مرتبه پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه سال جاری با پیراهن الوحده ۹۰ دقیقه برابر الراید (هفته ۲۲) به زمین رفت تا گل آخر پیروزی ۳-۱ تیمش را در دقیقه ۵۹ وارد دروازه میهمان نماید.

حال باید صبر کرد و دید آیا خرید جدید فولاد می تواند در لیگ برتر ایران هم توانایی هایش را به نمایش بگذارد؟

جدول عملکرد ارنست ان کوفو مهاجم کامرونی تازه وارد به فولاد خوزستان طی۵ فصل گذشته

فصل

تیم

تعداد بازی

حضوردرترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

۲۰۱۱-۱۲

کوتریخت بلژیک

۳۵

۳۴

۲۹۶۹

۸

۲۰۱۲-۱۳

کوتریخت بلژیک

۳۱

۲۸

۲۴۷۰

۴

۲۰۱۳-۱۴

نفتچی باکو

۳۱

۲۲

۲۰۳۲

۶

۲۰۱۴-۱۵

نفتچی باکو

۱۷

۱۲

۱۱۱۱

۲

۲۰۱۵-۱۶

الوحده عربستان

۸

۸

۷۰۵

۳

۲۰۱۶-۱۷

فولاد خوزستان

؟

؟

؟

؟

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس