کد خبر 620978
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه مظلومیت دولت روحانی بخاطرن زدیکی به انتخابات است، گفت: دولتی که منتقدان خود را بی‌سواد و بی‌هویت بخواند مظلوم نیست.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به اظهارات برخی اعضای دولت مبنی بر مظلومیت دولت امید و تدبیر و شخص رئیس جمهور، اظهار کرد: این دولت باید منتظر همچین اتفاقاتی می‌بود. وقتی برخی مسئولین  همین دولت توهینهای عجیب و غریب به دولتهای گذشته می‌کنند باید منتظر باشند که نسبت به آنها نیز توهین‌های مشابهی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم، مظلوم نیست و فقط بخاطر نزدیک شدن به انتخابات مظلوم نمایی می‌کند، تصریح کرد: دولتی که منتقدان خود را بی‌سواد و بی‌هویت بخواند مظلوم نیست. چرا که این الفاظ مصداق توهین است.

ابوترابی افزود: متأسفانه توهین‌هایی به دولت روحانی هم می‌شود، اما نمی‌توان نادیده گرفت که همین دولت هجمه‌های زیادی به برخی اشخاص دلسوز نظام کرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با یادآوری انتقاد دلسوزانه منتقدان برجام، خاطر‌نشان کرد: در همان برهه که دلسوزان نظام از اجرای برجام انتقاد کردند و این دلسوزی خود را به دولت انتقال دادند، هیچ استقبالی از انتقادات آنها نشد و بلکه مورد تخریب برخی مسئولین طراز اول دولت قرار گرفتند.

وی در پایان سخنان خود، گفت: بنابراین مورد قبول نیست که بگویند این دولت مظلوم واقع شده و مورد هجمه و توهین قرار گرفته، اگر توهینی هم به دولت روحانی می‌شود، دلیلش آن است خودشان این بذر را کاشته و الان ثمره آن نصیب‌شان شده است.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن ازساوجبلاغ ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    احسنت برشما،بی دلیل نیست که قدما گفته اند گندم ازگندم بروید جو زجو.هرآنچه رابرای خودمیپسندی برای دیگران نیزبپسند. خلایق هرچه لایق.باهردست که بدی باهمون دست پس میگیری.چاه کن همیشه ته چاهه. این ضرب المثل ها همشون مصداق دارند ومصداقشون دراین مملکت بارها وبارها دیده شده واتفاق افتاده. وقتی مردم که بلخره گروهی موافق وگروهی مخالف کابینه ورئیس دولت دراعصارگذشته،حال وآینده هستند وشکی دراون نیست،اینطوری به بیسوادی وحماقت و بی هویتی خطاب ومتهم بشند،خب قطعا این مردم هم درمواقع لازم جواب های رو با هوی میدن.والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس